Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. juni 2014

Jeg sendte en e-post til den svenske frimurerordenen

Erik Ribsskog

Bruksrett slott

Erik Ribsskog Mon, Jun 16, 2014 at 10:29 AM
To: o.id@frimurarorden.se
Cc: stamhuset@frimurarorden.se
Hei,

takk for svar!

Jeg sender en kopi e-post til de du nevner.

Jeg har seinere sett at jeg også er direkte etterkommer etter Birger Jarl.

(Som vel grunnla Stockholm).

Så jeg regner med at jeg har full bruksrett til hele Stockholm da.

(For å fleipe litt).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Lurer også på om det med Bååt, kan være noe med arken å gjøre.

Har dere noe teori om dette?

(Jeg ser at Jacob Jacobsson Bååt skal ha vært varulv.

http://www.geni.com/people/Jakob-Jakobsson-B%C3%A5%C3%A5t/6000000003897399125

Så det virker som at dette er en litt spesiell slekt, ihvertfall).


2014-06-16 8:07 GMT+01:00  <o.id@frimurarorden.se>:
> Vänligen vänd er i frågor om Bååtska Palatset i Stockholm till mejladress
> stamhuset@frimurarorden.se
>
> Herman Håkansson
> OÖ
>
>
>
>
>
> Citerar Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
>
>> Hei,
>>
>> min tipp x 9 oldemor var Elin Jacobsdatter Bååt.
>>
>> Jeg lurte på bruksretten til Bååtske slott, i St. holm.
>>
>> Jeg har en slags niese der, som heter Emelina Anderberg, blant annet.
>>
>> Når kan denne bruksrett startes, lurer jeg.
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>
>
>

3 attachments

slektsforskning 16. juni 2014.jpg
219K

slektsforskning fra farfar øivind olsen.jpg
111K

slektsforskning fra jacob jacobsson bååt.jpg
82K


PS.

Her er vedleggene:

slektsforskning 16. juni 2014

slektsforskning fra farfar øivind olsen

slektsforskning fra jacob jacobsson bååt

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter