Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Learn Direct

Erik Ribsskog

Your incident INC0025946 has been resolved

Erik Ribsskog Mon, Jun 9, 2014 at 11:04 PM
To: IT Service Desk
Cc: ukinfo@mindleaders.com
Hi,

I wanted to complain that I don't get access to all parts of the mentioned Dreamweaver-course, it seems.

I attach two files that I think explains this.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: IT Service Desk <learndirect@service-now.com>
Date: Mon, Nov 25, 2013 at 2:03 PM
Subject: Your incident INC0025946 has been resolved
To: eribsskog@gmail.com


Dear Erik Ribsskog
 
Your incident INC0025946 has been resolved and will automatically close in 48 hours.
 
Short Description: Completion Statement not generated
Priority: P4
Category: Courseware
Additional comments:

25-11-2013 14:02:59 GMT - guest Additional comments
reply from: eribsskog@gmail.com
 
Hi,
 
that's very fine!
 
I'm going to buy a new course from you, (Dreamweaver), now before
Christmas, I've planned.
 
So then it's fine that I get the certificates, (to show in job-interviews, etc).
 
Thanks again for the help with this!
 
Best regards,
 
Erik Ribsskog
 
On Mon, Nov 25, 2013 at 10:04 AM, IT Service Desk
<learndirect@service-now.com> wrote:
> Dear Erik,
>
> Thank you for your enquiry regarding your completion statement for HTML5 For
> Dummies.
>
> I have manually generated the certificate and attached it to this email, you
> should be able to save this to your computer and print it off as needed.
>
> If you have any further queries regarding this issue please contact us and
> quote reference:
>
> Kind regards,
>
> Sophie
> The learndirect team
>
> Ref:MSG0111703

 
Regards
learndirect Support Services
 
Ref:MSG0112520

2 attachments

kurs dreamweaver.jpg
52K

står ikke på liste.JPG
126K


PS.

Her er vedleggene:

kurs dreamweaver

står ikke på liste

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter