Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Sari Arokivi

Erik Ribsskog

To: Sari Arokivi/Fwd: Delivery Status Notification (Delay)

Erik Ribsskog Thu, Jun 5, 2014 at 4:35 AM
To: posti@tanssistudiojami.fi
Cc: Colin Simber
---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>
Date: Wed, Jun 4, 2014 at 9:57 PM
Subject: Delivery Status Notification (Delay)
To: eribsskog@gmail.com


This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

     sari.arokivi@tost.fi

Message will be retried for 1 more day(s)

Technical details of temporary failure:
DNS Error: DNS server returned general failure

----- Original message -----

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:date:message-id:subject:from:to:cc:content-type;
        bh=RSuw1aerB5PP7LDeP/Y5ue1wqEoOogP8W/F9FnKHh/0=;
        b=mUGoFu1X9lK6YnnTB6tdZQkg+8N4R+3VE9SdxD3vJGspjjSyX5nT3h18CYE8CGaxFe
         n4lvBgeW18OmpSjdvtKV5U9CVfvjIfavMWN2LB1z7hgHeqHzHvfMbG/HSz8bz84FT3fv
         fDd2G2YZvu2+2j3S0OWphcHw5G0Ca+Y8+EaVtATlWJxvD9BzmRspU1UN3X30DVC9B3lD
         2hdRvQLkGjiD69BLkVs38gOtczfKpjmZ9tFgl4aAOjDXv7bAIO7iwKBS6n8qnw6qR/EN
         nDoUcIQZ+gFRBQsF3oY9A51fdxLriY+SBtPgMbEBNuhp/EzQa9C08pmT2Rz7EI+AxCRH
         Z/Eg==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.52.33.241 with SMTP id u17mr141547vdi.82.1401742286264; Mon,
 02 Jun 2014 13:51:26 -0700 (PDT)
Received: by 10.221.17.71 with HTTP; Mon, 2 Jun 2014 13:51:26 -0700 (PDT)
Date: Mon, 2 Jun 2014 21:51:26 +0100
Message-ID: c4EAu2sNqEsEcv45Mcth_0A@mail.gmail.com
>
Subject: Hi Sari,
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: sari.arokivi@tost.fi
Cc: Colin Simber <colin.simber@linskills.co.uk>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

the Jobcentre in England is taking me to court.

They say I have sent a lot of sex e-mails to a Jobcentre-staff named
Sarah Bamber.

Did I send a lot of sex-letters to you after we met in Brighton, in
the summer of 1989, I was wondering?

This is murder of justice.

I also know another Finish dancer now, by the way, named Anna Riski.

We worked together at Arvato, in 2005 and 2006.

She is back in Finland now, I think.

(http://www.kajaanidance.fi/kajaanin-tanssin-tanssikoulu/henkilokunta

https://www.youtube.com/watch?v=9JjAQEEZyLc).

Maybe you can work together?

Regards,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter