Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Simen Grosvold

Erik Ribsskog

Kan du sende denne e-posten til Simen Grosvold? (Hils forresten mine tidligere kollegaer Henning og Thomas Sanne, fra Rimi Lambertseter)

Erik Ribsskog Sun, Jun 8, 2014 at 11:38 PM
To: jan.sanne@kis.no
Hei svoger,

(jeg må vel kalle deg svoger, siden du var sammen med min stesøster
Christell, det året jeg gikk i niende klasse, og det året hu gikk i
sjuende klasse, vel).

Kan du høre om din storesøster Anne er interessert, i å kjøpe en
eiendom, (del av sameie), av meg, i Holmsbu?

(Jeg husker fra klasseturen i åttende klasse.

At Carl i klassen vår, (han som døde ganske nylig), fortalte det, at
han hadde ligget under søstra di, i soveposen hennes.

Hu lå visst der i trusa, og hadde visst egget bakenden sin, mot Carl
sine edlere deler, mens Carl knadde brøa hennes.

Noe sånt.

Så søstera di blir så vill i trusa, på Hurumlandet, virker det som.

Så kanskje hu var interessert i å kjøpe noe eiendom av meg der, lurte jeg).

Jeg så forresten sex-dagboka, til Christell, noen år etter det her.

Jeg fant den på rommet til min søster Pia.

(Hu bodde i samme hus som Christell, på den tida).

Pia hadde noen 'hemmelige lapper', fra Christell, oppi en 'cruncha' konfekteske.

Og Christell hadde skrevet om at dere tok 'hoppe av i svingen' osv.,
(som Christell vel må ha lært om, på noe slags seksualundervisning, i
sjuende klasse, eller noe).

Hvis ikke den sexdagboka stammet fra et annet sted, (enn jeg tipper på), da.

Din søster flytta plutselig fra den ene enden av klasserommet, til den
andre enden, i niende klasse.

(På samme tida, som du var sammen med Christell).

Og så satt hu rett bak meg, (husker jeg).

Så hvis jeg en sjelden gang snudde meg, så så jeg rett på søstera di,
som da ihvertfall noen ganger begynte å smile.

Men jeg veit ikke hvorfor hu plutselig satt sammen med Berger-folka.

Det gikk jo seks Svelvik-jenter i den klassen.

Og i sjuende så satt alle de jentene, ved siden av hverandre, i et
hjørne, av klasserommet, liksom.

Jeanette Aulie, gikk også i klassen min.

Hu hadde en gang med seg en svær dildo, på skolen.

Og den hadde et slags deksel formet som en svær agurk.

Og Line Nilsen hadde visst også fått en sånn dildo, (i niende klasse vel).

Av en Svelvik-kar, som hadde kjøpt de, i syden, vel.

Noe sånt.

Og Jeanette sa også noe dritt om Christell, (høyt i klasserommet), på
slutten av niende klasse, mener jeg at det var.

Så om Christell hadde da gjort noe fanteri, mot deg, har jeg lurt på.

Også har Svelvik-jentene begynt å mislike henne.

Hvem vet.

Jeg har sendt til mange av mine andre svogere, (eller 'eks-svogere').

Så jeg tenkte at jeg kunne prøve å sende en 'svoger-oppdatering':

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter