Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. juni 2014

Jeg sendte en ny e-post til Larvik tingrett

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Hei tante Ellen

Erik Ribsskog Sun, Jun 29, 2014 at 3:16 PM
To: larvik.tingrett@domstol.no
Cc: drammen.tingrett@domstol.no, agder.lagmannsrett@domstol.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)"
Bcc: CONTACT-US , Wedell-Wedellsborg , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , Service , Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , hofmarskallatet@kongehuset.dk, ved Wenche Molstad , post@slottet.no, Office , Info , Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, "sande.vgs" , "president@ansa.no" , Google Press , post@canica.no, billing@spexhost.com, Colin Simber , Contact-Us , Politikk Høyre , "mail.gva" , info@linskills.co.uk, findasolicitor@lawsociety.org.uk, admin@lpl-norwegian-consulate.org.uk, ITCGM- Norwegian Consulate , royaldanishconsulate@dantechuk.com
Hei,

nå fikk jeg en ny e-post, fra tante Ellen.

Som fortsatt ikke har sendt meg arven min, etter min avdøde mors
foreldre, som den siste av døde, i 2009.

Dette er ikke noe jeg har skrevet.

Noen dikter opp e-poster, i mitt navn.

Når jeg leverer anmeldelser, til politiet, her i England, så behandler
de meg bare som en idiot.

Jeg vet ikke hva order 'anmeldelse' heter, på engelsk, engang.

Jeg er ikke vant til å ha mye med politiet å gjøre, i Norge.

Så jeg sender dette rundt.

Ambassaden i London, svarer heller ikke.

Og IPCC i England, har av en uforklarlig grunn, nektet meg å sende dem
fler e-poster.

Det er visst galt å bli utsatt for mye kriminalitet, virker det som.

Så jeg sender bare dette litt rundt.

For diverse myndigheter sviker, virker det som.

Min slektninger i Norge, (min søster, halvbror, og tre ste-søsken), er
litt som degenererte nazister, tenkte jeg nå, når jeg lå og halvsov, i
dag morges.

Så hvordan skal jeg forklare, for andre, hvordan de er, tenkte jeg.

Det er ikke sånn at jeg har noen, liksom.

Det er ingen i Norge, (eller andre steder), som sier til meg: 'Kjære
bror/fetter/etc, er det noe jeg stå til tjeneste med for deg, i din
vanskelige situasjon, når du ikke får dine rettigheter'.

Dette er for mye forlangt, fra mine 'deranged' slektninger, virker det som.

Etter at jeg har prøvd å varsle, om at jeg ikke får mine rettigheter,
fra Kripos blant annet, i en mafia-sak, siden 2007, på blogg, osv.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-06-29 14:10 GMT+01:00
Subject: Re: Hei tante Ellen
To: eribsskog@gmail.com


Ta pillene dine, Erik. Ikke kontakt meg mer. Arne og Pia er lei seg
for at du ikke far behandling pa sykehus....

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> schrieb am 2014-06-28 um 15:21 GMT+01:00:

Hei tante Ellen,

Nå tenkte jeg det, at jeg har litt hevd, på deg.

Siden jeg pleide å leike, utenfor huset ditt, sommeren 1988.

Og du har ikke gitt meg arven min.

Så jeg tenkte jeg kunne flytte inn hos deg.

Og du skylder meg sex, mener jeg.

Så dette kan bli 'årnings'.

Håper dette er i orden!

Mvh

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter