Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. juni 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 25. februar 2009
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    er det Bromma eller?
    Bor du på Berger enda?
    Med vennlig hilsen
    Erik Ribsskog
  • 4. mars
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Bromma,
    jeg lurer på om jeg har funnet den Grunerløkka-klassen, som vi var på leirskole sammen med:
    https://www.facebook.com/groups/2351477501/
    Klarer du å se om det er noen kjente, på det bildet.
    (Eller er det noen som tuller med meg, inne i Oslo der).
    Bare sender melding til forskjellige folk, i Berger skole-klassen.
    (Har også sendt til Gry Stenberg osv., om det her).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 8. mai
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Bromma,
    jeg leste på Facebook at Linda Moen sin slektning, (må det vel ha vært), Ador Moen hadde drevet bakeri, på Berger, sammen med en kompanjong.
    Og så hadde min onkel Runar Mogan Olsen og hans kamerat Erik Sander Solberg spist opp noen wienerbrød, som de skulle ha levert, til en Brekke, på Berger.
    Var det derfor at hu Linda Moen liksom var så guffen, mot meg, de årene vi gikk i samme klasse, på Berger skole, Svelvik ungdomsskole og Sande videregående.
    Kan du høre med frøken Moen, (eller hva man skal kalle henne), for hu har visst blokkert meg på Facebook.
    (Dere var jo venninner på Berger skole ihvertfall, husker jeg).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Bromma,
    jeg prøver egentlig å finne min firemenning Linda Moen.
    Men hu har visst blokkert meg, på Facebook, virka det som.
    En gang, skoleåret 1988/89, så dro Tom Bråthen med meg, hjem til deg vel, på Berger.
    (Jeg gikk på skole i Drammen, og hadde vært hos min stebror Jan Snoghøj, på Gulskogen.
    Hvor Tom Bråthen også var).
    Jeg har drevet slektsforskning, og funnet ut, at min tipp x 7 oldefar, var svensk spionsjef.
    Dette er etter en svensk skomaker, (som er gravlagt på Berger kirkegård vel), nemlig Ole Olsen aka. Olof Olsson Brunmark.
    Denne svenske skomakeren, var også oldefar, til Linda Moen sin far, nemlig Leif Brunmark Moen.
    Prata Linda Moen noen gang om denne svenske spionsjefen, lurte jeg.
    (Jeg har jo noen ganger skrevet til deg, Linda Moen og Lene Andersen.
    Om at dere mobba meg, på barneskolen, osv.
    Noe jeg også nevnte, i stua di, (var det vel), den gangen, på slutten av 80-tallet.
    Noe du da nekta for.
    Men det var kanskje også noe 'spionerings').
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Har han Tom Bråthen gått konkurs, med restaurant, i Fossekleiva, forresten?
    (Jeg fant om det, da jeg prøvde å finne han, på nettet).
    Min yngre søster Pia, hu dreiv med noe sånn 'svensk spionsjef-greier', (må man vel kalle det), i Geilo, sommeren år 2000, var det vel.
    Det var i bryllupet til Jan Snoghøj og Hege Lund vel.
    Min søster var svensk spionsjef.
    For hu hadde glemt å ta med seg klær.
    Og insisterte på å låne en trøye, av meg.
    Og mens hu hadde på seg den, så begynte Tom Bråthen å klå på henne, på fredagskvelden, (dagen før bryllupet).
    Jeg syntes det var litt rart, (foran både meg selv og min far, selv om jeg har en omsorgssvikt-sak mot min far).
    Det kan ha vært spesielt fordi, at søstera mi, hadde på seg, min trøye.
    Så jeg har også møtt han Tom Bråthen, etter 80-tallet.
    Men bare på det bryllupet til Jan og Hege.
    (Sånn som jeg husker det).
    Og de var også svenske spionsjefer.
    For de sendte meg bilde, av brudeparet, en tid etter bryllupet.
    Og da åt de på en pølse i brød, fra hver sin kant.
    På bildet.
    Av en eller annen grunn.
    Så det er mye rart.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter