Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. juni 2014

Ringte Idar Sandersen

Nå ringte jeg Idar Sandersen, (min avdøde farfars lillebror), i Holmsbu.

Det var ikke så lett, å få svar fra han, angående de tinga jeg lurte på.

Men han sa at faren til mora hans, var fra Sverige.

Men dette om at de var etter Bååt og Huitfeldt osv., det svarte han ikke noe på.

(Da sa han at det var vanskelig å høre, hva som ble sagt).

Jeg spurte han også, om det var han, som hadde holdt på å lage møbler, inne i Oslo.

(Noe jeg har lest om, på nettet.

At en Idar Sandersen dreiv med).

Og da svarte han det, at han hadde holdt på med, å lage møbler, inne i Oslo, fram til for cirka tolv år siden.

Men hvordan møbler, som det var snakk om, det klarte jeg ikke å få noe ordentlig svar på.

Jeg spurte om det gikk greit med han, i hans høye alder.

Og det sa han at det gjorde.

Så han lever i beste velgående, virker det som.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter