Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Bjørn Ribsskog

Erik Ribsskog

Slektsforskning/Fwd: Slem pike

Erik Ribsskog Thu, Jul 17, 2014 at 1:06 AM
To: Bjørn Ribsskog
Cc: "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , "agder.lagmannsrett" , "HRET (postmottak)" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no
Bcc: Rahel Savoldelli , isajenta@msn.com, Holtech Medical , Nord-Trøndelag Bondelag , she
Hei Bjørn Ribsskog,

da du dreiv med slektsforskinga di, rundt år 2002 vel, så bodde tante
Ellen i Sveits.

(Der bodde hu i 30 år, eller noe sånt).

Men nå er hu tilbake med faenskapen sin, (må man vel si).

Det er bare tull og tøys.

Min mor Karen sendte meg til min far, da jeg var ni år, i 1979.

Og de fortalte om, (onkel Håkon vel), at tante Ellen brukte mye
narkotika, i Oslo, på 60/70-tallet, da hu gikk på forsøksgym.

Hu fødte så en mongolid sønn, ved navn Joakim, i 1969.

Men på 90-tallet så var han plutselig død, (på mystisk vis, kan det
ihvertfall virke som).

Og min søster Pia og jeg, var nede i Sveits, (Aesch, ved Basel), og
besøkte Ellen, sommeren 1987, (vår far sendte oss).

Og da prata Ellen om at hu dyrka noe slags mild marijuana i hagen, ved
å pirke ut spesielle frø, fra fuglefrø-poser, og plante dem i hagen.

Noe sånt.

Og hu sendte det også i posten til Danmark, og skrev 'urte-te', på pakkene.

Jeg vet ikke om hu skrøna, men noe rart var det vel ihvertfall.

Og nå har hu tulla, med arven etter bestemor Ingeborg, (som du besøkte
i forbindelse med slektsforskning vel), i fem år.

Så det er bare tull og tøys.

Men hvis du fortsatt driver med slektsforskning, nå og da.

Så kan du jo kanskje besøke Ellen også, (siden du vel besøkte bestemor
Ingeborg, i Nevlunghavn, en gang, hvis jeg har forstått det riktig).

Og så kan du kanskje be henne om å slutte å sende alle de rare
'gærning-e-postene' sine, hvis du har tid til det.

Bare noe jeg tenkte på.

Beklager hvis det blir mange e-poster!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ellen Ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-07-17 0:13 GMT+01:00
Subject: Slem pike
To: eribsskog@gmail.com


Siden du har vært en slem pike får du ingenting i arv.


Hilsen Tante

PS Du skylder meg fremdeles 750000 kroner.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter