Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Kari Sundheim

Erik Ribsskog

Til nestleder Elin Ribsskog/Fwd: Taper

Erik Ribsskog Mon, Jul 21, 2014 at 4:48 AM
To: karsun@ostfoldfk.no
Cc: "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , "agder.lagmannsrett" , "HRET (postmottak)" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no
Bcc: Rahel Savoldelli , isajenta@msn.com, she , Holtech Medical , Bjørn Ribsskog , Nord-Trøndelag Bondelag
Hei,

er det Kari Sundheim, mor til min kusine Liv Kristin Sundheim?

Jeg husker deg, fra høsten 1990, da onkel Martin lå på Sophies Minde
sykehus, i Oslo, var det vel.

Martin ble aggresiv, da han så meg.

Men sa så, at han trodde at jeg var en medstudent, (eller noe sånt),
fra landbrukshøyskolen.

(Det var bestemor Ingeborg som ville at jeg skulle besøke Martin, på sykehuset.

Men Martin ble visst ikke så glad).

Du studerte kinesisk, fortalte du.

Jeg husker deg også fra en sommer, i Stavern.

Kan det ha vært sommeren 1991?

Du, Martin, Pia og jeg, (var det vel), gikk tur, ned til Stavern sentrum.

Og på veien tilbake, sa Martin at et hus var stygt.

Og da vi kom noen meter lenger opp i bakken.

Så så vi det, at de som bodde der, satt ute i hagen, og hadde hørt hva vi sa.

Men men.

Du var lav, husker jeg.

Jeg erta Martin litt for at han 'alltid' fant seg lave damer.

(Jeg lurer på om hun Ann var lav og).

Tante Ellen møtte du kanskje ikke?

Hu bodde jo i Sveits, på den tida.

Hu tulle-sender masse e-poster nå.

Og jeg får ikke min arv, etter Ingeborg, (som jo er min morsarv, siden
min mor døde, i 1999).

Men du er jo mora til Liv Kristin.

Og da blir det jo mer på henne liksom, hvis ikke jeg får noe.

Og du er jurist, leste jeg.

Men men.

Vanskelig for meg å si hvem som tuller her.

Men hvis du prater med Ellen, så kan du kanskje be henne om å roe det
ned litt, med e-post-skriving, (om åndsvakt tull).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-07-20 22:57 GMT+01:00
Subject: Til nestleder Elin Ribsskog/Fwd: Taper
To: baerum.husflid@online.no
Cc: "larvik.tingrett" <larvik.tingrett@domstol.no>, "drammen.tingrett"
<drammen.tingrett@domstol.no>, "agder.lagmannsrett"
<agder.lagmannsrett@domstol.no>, "HRET (postmottak)"
<post@hoyesterett.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no


Hei,

er du enken etter min mor, (Karen Ribsskog), sin fetter, Ola Ribsskog?

Jeg ringte 'n Ola, for noen år siden, angående hvor det hadde blitt av
min fadder, Anna Holmsen.

Ola Ribsskog fortalte meg vel det, at hu nå het Annikken, og bodde i
Sverige, og fortalte adressen, (på telefonen, her fra Liverpool, for
cirka fire år siden vel).

Min mor er også død, (hu døde i 1999).

Og hennes mor, (Ingeborg Ribsskog), døde i 2009.

Det er dumt, at min mor døde før sin mor.

Og at jeg bor i England.

For min mor var storesøster.

Og hadde to yngre søsken, nemlig Martin og Ellen.

Og nå tuller de fælt i Norge.

Jeg har ikke fått noe arv, etter bestemor Ingeborg.

Enda min mor er død, så jeg skulle fått en del av min mors arv, etter
hennes mor.

Men men.

Og ikke nok med det.

Tante Ellen sender også mange tulle-eposter til meg.

Kjente du/dere Ellen?

Kan du be henne om å skjerpe seg litt, og slutte å sende all den
dritten sin, over Nordsjøen?

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ellen Ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-07-20 20:59 GMT+01:00
Subject: Taper
To: eribsskog@gmail.com


Er det ikke snart på tide at du får deg en jobb?

Hilsen Tante

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter