Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Samasati Margrethe Ribsskog

Erik Ribsskog

Til Samasati Margrethe Ribsskog i Dyrenes Hus/Dyrebeskyttelsen/Fwd: Bursdag

Erik Ribsskog Sun, Jul 20, 2014 at 3:42 PM
To: osloogakershus@dyrebeskyttelsen.no
Cc: "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , "agder.lagmannsrett" , "HRET (postmottak)" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no
Bcc: Rahel Savoldelli , isajenta@msn.com, she , Bjørn Ribsskog , Nord-Trøndelag Bondelag , Holtech Medical
Hei Samasati Margrethe,

jeg kjenner ikke deg, men jeg snakket med din far Ola, på telefonen,
for noen få år siden.

Han hjalp meg å finne min fadder Annikken Holmsen, i Sverige.

Ola var min mor Karen Margrethe Ribsskog sin fetter.

Min mor hadde en lillesøster ved navn Ellen.

Min mor døde i 1999.

Min mormor døde i 2009.

Så arven etter min mormor er min morarv, (en del av den).

Men min mors yngre søsken Ellen og Martin vil ikke sende arv.

(Enda det nå er fem år siden at min momor døde).

Jeg bor i England, (som din storesøster Birgitte vel. Jeg har Bjørn
Ribsskog sin slektsforskning og Google her, så jeg kan søke og kikke
litt).

Kjenner du din fars kusine Ellen?

Hu sender bare galning-eposter.

Din farfar var Øyvin Ribsskog og det var en bror, av min morfar
Johannes Ribsskog.

Ingeborg sa at deres mor Helga Dørumsgaard pleide å si at hun fikk tre
sønner som ble noe med menn.

Lennsmann, (din farfar Øivind), forstmann, (deres bror Helge), og
rådmann, (min morfar Johannes).

Ingeborg sa også det, at en gang, så skulle Helga passe mora mi, da
Ellen ble født.

Og da Ingeborg kom hjem, så lå det uvaskede gryter, over alt, på kjøkkenet, osv.

Så a Helga var ikke helt god, virker det som.

Hvordan har det seg, at du heter det 'rare' navnet Samasati, under jeg.

Kan du be Ellen om å slutte å sende sine pervo-eposter.

Du er vel min tremenning, blir det vel.

Jeg har også en tremenning, i Lørenskog, som heter Anita, og som
spilte fotball for Kurland, og jobba på Robsrudjordet Grill og
cruiseskip, i tenårene.

Men hu finner jeg ikke nå, for hu er i min fars slekt.

Og der har ingen gjort som Bjørn Ribsskog, (såvidt meg bekjent
ihvertfall), og laget en mer eller mindre komplett slektsforskning,
over slekten, etter noen tippoldeforeldre.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Og lykke til med dyra.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ellen Ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-07-20 14:53 GMT+01:00
Subject: Bursdag
To: eribsskog@gmail.com


Hei.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt sexy dameundertøy til deg i
bursdagspresang. Hvilken størrelse bruker du?

Hilsen Tante

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter