Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. juli 2014

Jeg sendte enda en e-post til the Jobcentre

Erik Ribsskog

Update/Fwd: To: Huyton Jobcentre

Erik Ribsskog Wed, Jul 16, 2014 at 3:50 PM

To: Contact-Us
Cc: CONTACT-US , DWP ICE gateway team
Hi,

I now e-mail you a scanned copy of the proof of postage-receipt, that
I got at the Jobcentre today, regarding the letter, with the mentioned
forms.

So that you can see that I've also sent you these in the post.

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Wed, Jul 16, 2014 at 2:03 PM
Subject: To: Huyton Jobcentre
To: Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>
Cc: CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, DWP ICE gateway team
<ice@dwp.gsi.gov.uk>


Hi,

here are my signing by post-forms, for the time-periode 4/7 to 17/7.

(I send them one day early, since you sometimes tell me you get these
forms a bit late).

I'm going to send these forms in the post, this afternoon.

And then I'm going to update you, with a scanned copy, of a proof of
postage, (I thought).

(To prove that I've actually sent you these forms, by post.

Since you've earlier told me, that you haven't received many of the
letters, that I've sent you, in the post).

I hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


proof of postage 16 july 2014.jpg
41K

PS.

Her er vedlegget:

proof of postage 16 july 2014

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter