Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. august 2014

Jeg sendte en e-post til Statsarkivet i Trondheim

Erik Ribsskog

Tilleggsopplysninger - Strømm Trevare

Erik Ribsskog Fri, Aug 8, 2014 at 5:59 PM

To: satrondheim@arkivverket.no
Cc: trondheim-byarkiv.postmottak@trondheim.kommune.no, kundesenter@dbschenker.com, Siri Piri , inga.sundheim@dnbeiendom.no
Hei,

den er grei.

Da ble jeg litt klokere.

Riksarkivet nevnte jo bare den adressen, i Olav Trygvasons gate.

Mens på den tida, som Svelvik-banken/min farfar Øivind Olsen nevner
Bygg og Interiør, så holdt de jo til, på en annen adresse.

Strømm er en tidligere kommune, i Vestfold, (en kommune som nå er
slått sammen, med Svelvik).

Så det var ikke sånn, at jeg lurte på, hvem som drev Strømm Trevare.

For det var jo min farfar, Øivind Olsen, og så min far, Arne Mogan Olsen.

Sender med de skrivene, som jeg fikk, av Riksarkivet, om Strømm Trevare.

Så kanskje det blir mer forståelig.

Men mange takk for svar og informasjon, må jeg si!

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-08-08 11:17 GMT+01:00  <satrondheim@arkivverket.no>:
> Vår referanse: 2014/14567
> 8.8.2014
>
>
>
> Hei,
>
> Jeg kan dessverre ikke finne noen informasjon om Strømm Trevare, etablert
> 1961, i handelsregisteret for Trondheim byfogd.
>
> Firmaet Bygg og interiør finner jeg hos Trondheim byfogd - Handelsregister i
> serien Slettede enkeltmannsforetak (Jdb-41).
>
> Her finner jeg denne informasjonen:
>
> Bygg og Interiør
> Eier: Fridtjof Føll
>
> Registrert 27. 2.1974
> Firmaadresse i 1974: Fjordgata 43
>
> Slettet - Overtatt av A/S Bygg og Interiør 1.1.1979
> Firmaadresse i 1979: Olav Tryggvasons gate 40
>
> Det finnes dessverre ingen bilder eller tegninger av produktene som ble
> solgt av dette firmaet i mappen.
>
>
>
> Vennlig hilsen
>
> Janne Carina Strand
> Konsulent
> Statsarkivet i Trondheim
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________

14 attachments

arkiv 1.jpg
27K

arkiv2.jpg
33K

arkiv3.jpg
64K

arkiv4.jpg
103K

arkiv5.jpg
87K

arkiv6.jpg
128K

arkiv7.jpg
89K

arkiv8.jpg
117K

arkiv9.jpg
118K

arkiv10.jpg
73K

arkiv11.jpg
32K

arkiv12.jpg
61K

arkiv13.jpg
64K

arkiv14.jpg
62K

PS.

Her er vedleggene:

arkiv 1

arkiv2

arkiv3

arkiv4

arkiv5

arkiv6

arkiv7

arkiv8

arkiv9

arkiv10

arkiv11

arkiv12

arkiv13

arkiv14

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter