Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. september 2014

Jeg sendte en e-post til faren min

Erik Ribsskog

uu

Erik Ribsskog Mon, Sep 15, 2014 at 12:53 AM
To: Arne Mogan Olsen
Cc: "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)"
Hei,

ja, at Øivind prata svensk, det kan ikke jeg huske, men.

Man må vel si at det minner om lurendreieri, når du kommer med disse tilbudene.

Utnyttelse må man vel kalle det.

Siden du venter til at jeg er i en vrien situasjon, og så kontakter du
meg, om å kjøpe min del, av Bergstø.

Jeg får sende det til hu tingretts-'heksa' deres Høysæter, i Drammen tingrett.

Som har trenert oppløsing av sameiet Bergstø, siden 2011.

Og nå er det visst sånn, at 'ulven', (som du kalte deg selv, på midten
av 70-tallet, og mora di Ågot kalte seg gribben, husker jeg, da dere
fløy rundt, etter Pia og meg, da vi var på et sjeldent
helge/ferie-besøk, på Roksvold, da vi var 4-5-6 år gamle, vel).

Ulven prøver å få kjøpt min del av Bergstø på billig-salg, på vegne av
onkel Runar, eller noe.

Er det noe sånt som foregår?

Dette er lavmål og lurings, mistenker jeg.

Jeg sender det til de innavla myndighetene, som har trenert dette, siden 2011.

Erik Ribsskog


2014-09-14 20:30 GMT+02:00 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>:
> tror du på julenissen fortsatt? da tror ni fel. som øivind olsen sa den gang
> han levde,
>
> tror jag standar fabrikken fordi en gubbjevel for til himmels for 2000 år
> siden da tror ni feil
>
> det var diriktøren på tofte fabrikker som sa dette for mange år siden for
> arbeiderne ville ha
>
> fri på julaften.
>
>
>
> vennlig hilsen
>
> arne mogan olsen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter