Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. september 2014

Jeg sendte en e-post til faren min

Erik Ribsskog

arv

Erik Ribsskog Sun, Sep 7, 2014 at 2:31 PM
To: Arne Mogan Olsen
Cc: "HRET (postmottak)" , "drammen.tingrett" , Postmottak Sivilombudsmannen , Pia Ribsskog
Ja,

det var det Pia sa, da hu var tenåring deromkring vel, at vi bare kom
til å arve gjeld fra deg.

Men rundt årtusenskiftet, så sa hu det, at alle oss avkommene, etter
Haldis og deg, kom til å arve like mye hver.

Jeg vet ikke hvor hu hadde dette fra.

(Dette var noe hu sa i Tromsøgata.

Den andre plassen, som hu bodde, i den gata.

Rundt årtusenskiftet, vel).

Jeg er ikke en liten gutt lenger, og liker ikke å bli patronisert, og
'sov søtt', det blir litt feil, synes jeg.

Så jeg reagerte litt, på den forrige e-posten din.

Pia og jeg, har jo fått arve litt, på Bergstø.

Så det er ikke sånn, at jeg klager, så utrolig mye.

Det er en fin eiendom det.

Jeg får høre med Idar da, om jeg kan bo i det minste huset der kanskje.

(Som en plan C).

Siden jeg eier en del av Bergstø nå, liksom.

Litt rart at hu Marit Olsen ikke er mulig å spore opp.

Jeg prøvde å kontakte henne, gjennom advokaten som du/dere hadde fått tak i.

(En Øvergård, i Sætre, vel).

Men det funka ikke.

Advokaten, (som vel også blir min advokat, siden at han har med det
sameiet å gjøre), han slutta å svare.

Og jeg sendte om det til Advokaktforeningen.

Men der var det litt fram og tilbake.

Litt rart at du ikke kan forklare mer, om hu kusina di Marit, (dattera
til Harriet), synes jeg.

Hvis hu er ei gammal jomfru, (som Idar), så blir det jo mye mer arv der.

Du får jo mer eier-andeler, på Bergstø, når Idar dør.

Og også når Marit dør, (hvis hu er ei gammal jomfru, som Idar, liksom).

Det er noe som heter ytringsfrihet.

Og det mange millioner folk, som har blogg.

NRK bare kødder.

Han i Kringkastingsrådet, han begynte å dømme meg.

Og det har han ikke lov til.

Men du har jo bare gått på Folkeskolen, fattern.

Jeg vet ikke hvor mye vits det er, å diskutere om sånt her, med deg.

Erik Ribsskog


2014-09-07 13:05 GMT+01:00 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>:
> jeg sender så mange eposter til deg som jeg gidder.
> du kan arve gjelda mi på 2 mill hvis du ønsker elles er det ingen andre å
> arve
> jeg trodde du ville ha hjelp her i Norge. gikk du glipp av 25 laken fra nrk
> det var for at du
> skriver så mye dumt på din blogg. hvis du sletter alt det drittpratet fra
> bloggen din kan jeg
> tenke på å snakke med deg. husk co2 det viste du ikke noe om.
>
>
> arne
>
>
> nå skal jeg følge med å se hvor fort du legger dette ut på nettet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter