Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. september 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 24. august
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg prøver å finne en familievenn, som heter Sylvia, som bodde i Kollen, på Bergeråsen, på 80-tallet.
    (Min søster Pia og jeg, var på lørdagskveld-besøk, hos henne, en gang, (på 80-tallet, da vi var i midten/begynnelsen av tenårene vel), og så på en kjent TV-serie.
    Og vi måtte ha på oss rare klær, husker jeg).
    Jeg søker på nettet nå, og finner din slektning Sylvia Smerkerud, med adresse, i Svelvik.
    Er det hu som har bodd, på Bergeråsen, (i Kollen), lurte jeg?
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Susan Smerkerud
    Susan Smerkerud
    Hei Erik! Beklager at jeg ikke har svart deg før, men jeg fant meldingen din først nå. Nei, min Sylvia, dvs min mor, er nok ikke den du søker. Hun har riktig nok bodd på Berger, men da må vi 55 år tilbake i tid. Så dessverre... Lykke til i jakten på Sylvia Mvh Susan
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg får prøve å kontakte hennes naboer.
    SIssel Tysnes gikk i klassen min.
    Og min stesøster Christell Humblen arvet tøy av Gry Johansen, (som også var en nabo, av hu Sylvia).
    Takk for svar, ihvertfall.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter