Hei,
jeg sender klage på Nav, til Sivilombudsmannen.
Det er fordi at jeg har sendt en formell klage, til Nav.
Og så vil de det, at jeg skal skrive den samme klagen, på nytt.
Det er som at de behandler som apekatter eller slaver, synes jeg.
Så det vil jeg protestere mot.
Det er trakassering, mener jeg.
(Her skulle den som mottok e-posten, ha sendt klagen videre, til
riktig person, i Nav sin organisasjon, mener jeg).
Så dette ville jeg gjerne klage på.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: (PK) NAV Post <post@nav.no>
Date: 2014-10-15 11:36 GMT+02:00
Subject: SV: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: min mail
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hei.
Vi beklager at du ikke fornøyd med hjelpen du har fått fra NAV eller
har blitt møtt på en dårlig måte.
For at vi skal bli bedre er det fint om du sender en serviceklage via
https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Klage+ris+og+ros
NAV tar alle tilbakemeldingene til etterretning, og bruker de for at
vi hele tiden skal bli bedre.
Med vennlig hilsen
Heidi Sjøberg
Veileder
NAV // NAV Servicesenter
/ 800 33 166
www.nav.no
-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 14. oktober 2014 16:46
Til: (PK) NAV Post
Kopi: Roy Frantzen
Emne: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: min mail
Hei,
jeg var på Nav, i Sandvika, i dag.
Jeg er ikke så kjent, i Bærum.
Så jeg 'surra' litt rundt, før jeg fant NAV, og var der, cirka fem på tre.
Da stod det en litt lav Securitas-vakt der, (med skjeggstubber), som
stoppa meg, i døra.
Jeg viste han et brev, fra NAV Skullerud, om at jeg skulle kontakte Nav Bærum.
Men det var ikke bra nok.
Han sa at de stengte kvart på tre der.
Men på skiltet så stod det klokka tre.
Så de gjør det feil, på NAV Sandvika, mener jeg.
For jeg har jobba, i butikker, som Matland/OBS Triaden, (i Lørenskog).
Og der hendte det, at den siste kunden, ikke var ute av butikken, før
nærmere klokka ni om kvelden, (og vi stengte klokka åtte).
Så det er sånn, at de som har kommet seg innenfor døra, før stengetid.
De skal ekspederes, på vanlig måte.
Og så kan arbeids-flokken gå hjem, når de er ferdige, med å ekspedere kundene.
Det er vanlig, i Norge, mener jeg.
Tenkt dere, om de hadde gjort det sånn, på polet, før påskeferien.
La oss si at polet stengte klokka 13, den siste dagen, før påskeferien.
Og så kommer Ola Nordmann innom, et kvarter før stengetid.
Og blir nekta i døra, av en 'Gestapo-vakt'.
Og Ola Nordmann skal handle med seg, sprit og andre drikkevarer, for
hele påskeferien, (eller for eksempel juleferien).
Det sier seg selv, (mener jeg), at NAV Sandvika gjør det feil.
Hvis de hadde gjort det sånn på Polet, så hadde dem fått hørt det, mener jeg.
Jeg mener at Wesenlund har laget en sketsj om det.
Og der var temaet, om Fleksnes kom seg til polet, før stengetid, (eller ikke).
Temaet var ikke, om han kom seg til polet, _et kvarter før_ stengetid,
(eller ikke).
Så dette ville jeg klage på.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
Date: 2014-09-30 8:30 GMT+02:00
Subject: RE: Oppdatering/Fwd: min mail
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hei
Det bekreftes at dette er for ut oktober måned. Ved evt videre hjelp
etter oktober måned må du kontakte NAV Bærum.
I forhold til taushetsplikt og datasikkerhet, får vi ikke sendt vedtak
på e-post. Hvis du ikke har fått lapp på postkasse, blir det sendt i
retur. Du kan evt komme hit å få kopi av vedtak.
Mvh
Roy Frantzen
Fagkonsulent
NAV Østensjø
-----Original Message-----
From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Monday, September 29, 2014 10:35 PM
To: Roy Frantzen
Cc: kontor@vtdekk.no
Subject: Oppdatering/Fwd: min mail
Hei,
jeg så det, at det hadde kommet inn en litt over 7000, på kontoen min,
hos Nordea, i dag.
Jeg lurte på hvor lenge, som de pengene, var ment å vare.
(Er det ut oktober?).
Jeg tror ikke, at navnet mitt, er satt opp, på postkassa her enda, (i
Slependveien 80).
Så jeg lurte på om det hadde vært mulig, å få en kopi, av det siste
vedtaket, per e-post.
På forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-09-25 12:53 GMT+01:00
Subject: Re: min mail
To: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
Cc: kontor@vtdekk.no
Hei,
takk for e-post!
Jeg viser til telefonsamtale tidligere i dag.
Jeg ble bedt om å sende en e-post, som en søknad, om livsopphold,
garanti og husleie.
Og jeg søker herved om dette.
Jeg hadde også en møte med din kollega/assistent Martine, på mandag, i
forrige uke, (på NAV Østensjø, på Skullerud).
Og da fylte jeg ut en del skjemaer.
Så det kan muligens vært disse skjemaene, som det har vært snakk om, denne uken.
Det er mulig at hun Martine har oversikt over hvor de skjemaene ble av.
Jeg sender også kopi av denne e-posten til husverten, (siden han har
ringt et par ganger, om denne søknaden, tidligere denne uken).
Håper som sagt at penger til mat/livsopphold, kan sendes ganske raskt,
til min konto, hos Nordea.
Jeg har som sagt på telefonen, prøvd å få tak i en saksbehandler, hos
dere, fem ganger, siden fredag, i forrige uke.
(Uten å lykkes, før på femte forsøket).
Så jeg har ikke så mye penger igjen, på konto, (kun cirka 12-13 kroner).
Og jeg tror neppe at de som jeg bor i bofelleskap med, blir så glade,
hvis jeg begynner å spise av deres mat, for eksempel.
Håper dette er i orden!
Mvh.
Erik Ribsskog
On Thu, Sep 25, 2014 at 12:10 PM, Roy Frantzen
<roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no> wrote:
>
|
|