Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. oktober 2014

Jeg sendte enda en e-post til Annika Horten

Erik Ribsskog

Til deres nestleder Andre Tangerud

Erik Ribsskog Fri, Oct 31, 2014 at 12:12 AM

To: "annika.horten@d-ikt.no"
Hei igjen,

sorry at jeg maser, Annika.

(Jeg har sendt til broren din Magnar og, om noe Bergeråsen-greier, på Facebook).

Men jeg lurte på, om du kunne hjelpe Christell, med noe Google+ greier?

Hu greier ikke å stave 'videregående' riktig.

Og hu skriver Sande og Konnerud, med små forbokstaver:

https://plus.google.com/113773746780241795877/about

En gang, under oppveksten, så fikk Christell åndenød, en gang, som
Pia, Christell og jeg, hang sammen, (nede hos Haldis).

Så jeg tror at det er best, hvis en av samme kjønn, hjelper Christell.

(Så kanskje hu roer seg litt ned).

Beklager at det blir mye 'masings'.

Håper at dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-10-24 18:05 GMT+02:00
Subject: Re: Til deres nestleder Andre Tangerud
To: Postmottak RFD <Postmottak.RFD@drmk.no>
Cc: "annika.horten@d-ikt.no" <annika.horten@d-ikt.no>


Hei,

jo, det står i den linken her, at vedkommende jobber, som nestleder, i
styret deres:

http://www.rfd.no/Om-RfD/Styre/38DA528F-BD1B-4806-BED1-5D8E48A76C45/1

Hvis du sender det, til adm. dir., så skjønner nok han det.

Jeg sender også en kopi, til min tidligere nabo Annika Horten, i
Drammensregionen IKT.

Kanskje hu skjønner dette, (og kan forklare det, for dere), tenke jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-10-24 13:43 GMT+02:00 Postmottak RFD <Postmottak.RFD@drmk.no>:
> Hei.
> Denne skulle nok ikke til Renovasjonsselskapet for Drammensregionen.
>
> Med hilsen
>
> Inger Tandberg
> Saksbehandler
>
> Telefon: 32 04 97 00
> firmapost@rfd.no
>
> Renovasjonsselskapet for Drammensregionen (RfD)
> Nedre Torggate 18 A, Postboks 154 Bragernes, 3001 Drammen
> Telefon 32 04 97 00 |www.rfd.no
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 24. oktober 2014 09:47
> Til: Postmottak RFD
> Emne: Til deres nestleder Andre Tangerud
>
> Hei,
>
> jeg søkte på 'Bokhylla', nemlig Nasjonalbiblioteket sitt nettarkiv.
>
> Og fant ut det, at du, (og din kone), kjøpte en eiendom, av min far, (Arne Mogan Olsen), i 1990.
>
> Det må vel ha vært det første rekkehuset, som min far bygde ferdig, i Sandsveien, (hvis jeg skulle tippe).
>
> Jeg flyttet til Oslo, for å studere, høsten 1989.
>
> Og jeg ønsket egentlig ikke, å ha noe særlig kontakt, med min far, etter at jeg flytta, til Oslo.
>
> For han lot meg bo aleine, fra jeg var ni år, på Bergeråsen.
>
> Men sommeren 1991, så dro jeg med min yngre halvbror Axel Thomassen, til min farmor Ågot, på Sand.
>
> (For jeg leide et rom, av Axel sin far, (Arne Thomassen), og stemor, (Mette Holter), i Oslo, på den tida).
>
> Og vi skulle egentlig på sommerferie.
>
> Men min far kapret meg, og dro meg med, til Sandsveien, hvor han fikk meg til å jobbe, med å legge parkett, (i stua, i et av de siste husene der, vel).
>
> Og en gang, (jeg lurer på om det var sommeren 1991), så dro faren min meg med, opp til dere.
>
> Og jeg husker det, at du, faren min og jeg, stod inne på baderommet deres der.
>
> Og du klagde til faren min, på grunn av gulvet var støpt feil.
>
> Sånn at vannet ikke rant ned i sluket.
>
> Stemmer dette?
>
> Er det riktig 'klager'?
>
> Bortsett fra disse nevnte episodene, så hadde jeg ikke noe med det Sandsveien-prosjektet, til faren min, å gjøre.
>
> Jeg husker at han sa til meg, (etter besøket hos dere), at han ikke ønsket å ha sånne naboer, som deg.
>
> (Han syntes vel at du klagde mye, eller at du var tøff).
>
> Så han ville ikke beholde den siste leiligheten selv.
>
> Men det ga ingen mening for meg, at han prata om, å bo, i Sandsveien.
>
> For han har bodd hos Haldis Humblen, (sin samboer og kompanjong, i Drammen), siden 1980.
>
> Så denne 'bolig-pratinga', ga ingen mening.
>
> Bare lurte på om det var riktig person.
>
> Jeg har seinere jobba, som butikksjef, i Rimi/ICA.
>
> (Siden jeg ser det, (på nettet), at du jobber, innen varehandelen, (som direktør, i Norgesgruppen, blir det vel).
>
> I HV, så var jeg på en rep, i år 2001.
>
> Og da ble jeg kjent med en i Norgesgruppen.
>
> Det var en som kalte seg 'Titten Tei'.
>
> Og han sa at han jobba som fiskeavdeling-sjef, på Meny, på Carl Berner.
>
> Han bodde i Groruddalen, (husker jeg).
>
> (For han satt på med meg, hjem fra den nevnte øvelsen).
>
> Du husker ikke det 'normale' navnet, på han 'Titten Tei', tilfeldigvis?
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
> Denne eposten har blitt sjekket og ingen problem funnet.
> To report this email as SPAM, please forward it to spam@websense.com


christell hm.JPG
58K

PS.

Her er vedlegget:

christell hm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter