Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. november 2014

Veien på skiltet, (til Drammensfjorden/Sandsbukta, fra Havnehagen, på Bergeråsen), var kun en sti, på 70-tallet. Og det er mulig, at denne veien har oppstått, siden at Solveig 'Teskjekjærringa' Theodorsen, 'alltid' ropte, at det var 'privat vei', hvis noen prøvde, å gå den 'vanlige' veien, (det vil si den asfalterte veien, som går rett fram og til høyre), ned til fjorden/Sandsbukta. Hm

WP_20141105_336

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2014/11/fler-bilder-fra-norge_7.html

PS.

Her er mer om dette:

WP_20141105_339

(Samme link som ovenfor).

PS 2.

Skogsveien deler seg, og for å komme til Sandsbukta, (altså 'forbi Teskjekjærringa', (uten at hu skal begynne å rope)), så må man gå på en sti, forbi det hvite 'feriehuset', til Øystein 'ØA' Andersen, og dem:

WP_20141105_343

(Samme link som ovenfor).

PS 3.

Det var forresten, til Sandsbukta, (på bildet ovenfor), at Pia og Christell, dro meg med, sommeren 1989.

For å sole oss.

(Enda den bukta, vel nå er en del av Kyststien, og vel ikke var noe vanlig sted, å ligge å sole seg, på den tida, heller).

Og mens vi tre ligger der.

(Christell og Pia lå i bikini.

(Eller Pia lå kanskje i badedrakt, som hu vel pleide å bruke).

Og jeg lå i badeshorts, vel).

Så dukka Annika Horten, Anne Uglum og Espen Melheim opp der.

Anne og Annika hadde gått i samme klasse, som Christell og Pia.

Og Espen Melheim hadde gått i samme klasse, som meg.

Og Anne og Annika gikk toppløse, og hadde begge kun en liten bikinitruse på seg.

Espen, Anne og Annika, de skulle drive med windsurfing.

Og jeg kjente jo Espen Melheim.

Og jeg syntes ikke, at jeg bare kunne ligge der, og se på dem.

Så jeg ble med Espen Melheim og dem, og lærte windsurfing, da.

Og det var vel heller ikke vanlig, å drive med windsurfing, i den bukta.

Så det var kanskje et litt rart sammentreff.

At Christell og Pia, dro meg med, til stranda, for å sole oss.

Samtidig som at disse toppløse badenymfene, (som vel fylte søtten år, dette året), og Espen Melheim, dukka opp der.

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter