Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 22. november 2014

Jeg klarte også å logge meg inn på HIOA sin StudentWeb

hioa studentweb

PS.

Her er mer om resultatene mine ved HIO IU:

resultater hioa

PS 2.

Grunnen til at jeg ikke møtte, til Relasjonsdatabaser-eksamen, i mai 2003.

Det var fordi, at min studiekamerat Dag Anders Rougseth.

Han mente det, at vi skulle lese på det faget, i sommerferien.

(Dette sa han til meg, noen uker før eksamen, vel).

For Rougseth visste det, (sa han), at det ble avholdt en ekstra eksamen, i det faget, like etter sommerferien.

(For de som strøk, våren før, eller noe i den duren).

Og det sa jeg at var greit, (siden at Rougseth og meg, samarbeidet mye, i alle fagene, som ikke kun hadde individuelle oppgaver).

Jeg så for meg det, (våren 2003), at jeg kom til å ligge en god del på stranda, (sommeren 2003), og lese om relasjonsdatabaser, (husker jeg).

(Noe som egentlig var repitisjon, for meg, fra NHI og datalinja, uansett).

Men så skjedde det, at Rimi bare satt meg opp, (uten å spørre meg først), til å jobbe som heltidsleder, på Rimi Langhus, sommeren 2003.

Så jeg fikk ikke lest noe, den sommeren.

Og Rougseth ringte meg heller aldri.

(For vi skulle liksom ha noe slags studie-samarbeid, eller noe i den duren, da.

Var planen til Rougseth, (sånn som jeg skjønte det)).

Så Rougseth fikk kanskje også mer å gjøre, enn det han hadde regna med, den sommeren.

Hva vet jeg.

(Dette fikk vi aldri prata om.

For Rougseth var gretten nesten, (må man vel si), høsten 2003, (husker jeg).

Antagelig fordi at hu pene 'Vestlandsdama', (som vi noen ganger samarbeidet med), hadde flytta tilbake, til Vestlandet, etter at hennes kjæreste sin kamerat, hadde blitt knivdrept, (eller noe i den duren), i Pilestredet, (våren 2003), var det vel.

Jeg husker ihvertfall det, (fra HiO IU, høsten 2003), at Rougseth klagde på det, at det var så få pene damer, (å kikke på), på ingeniørutdanninga.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er kontaktinformasjonen min, fra før jeg flyttet til England, (høsten 2004):

kontaktinfo 2004

PS 4.

Her kan man se det, at jeg i det minste, har oppnådd graden 'Høgskolekandidat i informasjonsteknologi':

høgskolekandidat it

PS 5.

Jeg lurer på, om dette, er 'Vestlandsdama' sin bekjente, (som drapet på, var grunnen til, at hu flytta tilbake, til Vestlandet, (sammen med sin kjæreste vel), noen måneder seinere):

vestlandsdama hm

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/drapet-paa-egil-tostrup-braaten/drept-paa-hjemvei/a/2956777/

PS 6.

Enda mer om dette:

mer om drap

http://www.osloby.no/nyheter/krim/Intensiverer-jakten-i-11-ar-gammel-drapssak-7380633.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter