Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. november 2014

Jeg sendte en e-post til UIO

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog Wed, Nov 19, 2014 at 10:05 AM

To: universitetsdirektor@uio.no
Cc: skattsor@skatteetaten.no, postmottak@uhr.no
Hei,

jeg skrev ut en tidligere e-post, fra UIO.

Og ser det, at dere kaller meg 'L?venbalk'.

Selv om jeg ikke bruker det navnet selv.

Her er det noe tull, mistenker jeg.

Dere bruker også en 'tispete' tone, i e-posten, (vil jeg si).

Dere skriver: 'Vi har ikke mer å tilføye i denne saken. Eventuelle
ytterligere henvendelser blir ikke besvart.'.

Dette synes jeg, at blir, som noe ufordragelig, (må jeg si).

Jeg ser også at dere bedriver uskikk.

Her er ikke e-posten deres undertegnet, av en ansatt.

Og dette er en fæl uskikk, som dere driver med, vil jeg si.

Alt dette tilsammen, (tullingen med mellomnavnet mitt, (som jeg ikke
bruker enda, pga. krøll med skatt sør), ufordragligheten og at dere er
feige, og gjemmer dere, ved å ikke skrive navn).

Det tyder på, at universitetet deres, er gjennområttent, vil jeg si.

Erik Ribsskog

PS.

Dere har også fjernet min e-post, fra svaret deres.

Dette tyder også på at dere driver med lureri, vil jeg si.


IMG_20141119_0001.jpg
417K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20141119_0001

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter