Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. november 2014

Mer fra Bærum

Etter å ha posta om nettmobbing.

Så tenkte jeg det, at jeg kunne ta meg en tur, til McDonalds, i Sandvika.

Og kjøpe meg noe mat.

(For jeg blir litt kvalm, av å tenke på, å bruke steikovnen, (for eksempel), her på brakka.

Etter at noen stekte en fiskegrateng, (tidligere denne uken), som hadde ligget ute i romtemperatur, (hvis jeg ikke tar helt feil), i to-tre dager.

(Det lukta så vondt, at jeg brakk meg, husker jeg)).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg gikk ut kjøkkendøra.

(Cirka klokken 22).

For jeg tenkte det, at da kunne jeg hente posten, (og kaste søpla mi), i 'samme slengen'.

Og akkurat da jeg skulle gå ut den døra.

Så stod han 'skit-gubben' der.

Og så henta jeg posten.

Og da var han skit-gubben der, (inne på kjøkkenet), enda.

Og sa 'god natt', (var det vel).

Jeg svarte ikke.

For jeg vet ikke hvem han 'skit-gubben' er engang.

Det er jo som at man bor på institusjon, (eller noe i den duren), om han 'skit-gubben', driver og ser over brakka, hver kveld, (må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg gikk så til Sandvika.

Og så først det, (hvis jeg ikke blingsa), at han 'skit-gubben' kjørte forbi, i en svart 'monster-bil'.

(En sånn bil, som har litt større/kraftigere karosseri, enn 'vanlige' biler, vel.

En sånn type bil, som fotballspillere, (og andre rikinger), ofte kjører, (sa en engelsk taxisjåfør til meg, i Liverpool, rundt 2006, vel).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Så drev en Securitas-vakt, og lyste, bak pizza-bussen, (eller om det er en pizza-brakke).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

På McDonalds, (på Sandvika Storsenter).

Så bestilte jeg en sånn New York Beef-meny.

Jeg har en klokkeradio, fra Argos her.

Og den har litt dårlig antenne.

Så jeg får omtrent bare inn Radio Norge bra.

Og der har de prata om en meny, som heter New York Chicken, til 69 kroner.

Og jeg bestile en stor New York Beef-meny.

Og mente da med stor cola og pommes frites.

Og hadde da regna med, (eller ihvertfall lurt på), om den menyen, da kom til å koste 79 kroner, (eller noe i den duren).

Men den kosta 131 kroner.

For New York Beef-burgeren, var dyrere, (viste det seg), enn New York Chicken-burgeren.

Og hu polske blondinna, (eller hva hu var), i kassa.

Hu hadde bare slått inn en McDouble-burger også.

(Så jeg, på kvitteringa).

Men hvem orker å krangle, om sånt, med ei fremmedspråklig blondinne, (på McDonalds), liksom.

Nei, jeg får forskjellig, på de forskjellige McDonalds-restaurantene.

Hvis jeg bestiller en stor Big Mac-meny, (for eksempel).

(For noen ganger, så slenger bare den McDonalds-ansatte på en ekstra burger, på bestillingen, virker det som.

Noe sånt).

Så å vite hvor mye det kommer til å koste.

Når man går på McDonalds.

Nei, det er visst litt bingo.

Burger King er kanskje bedre da.

Men jeg syntes det, at det smakte litt fisk, av Whopper-en min.

Sist jeg spiste på Burger King, (på fredag, var det vel).

(På den Burger King-restauranten, som ligger, nederst i Karl Johan).

Så de selger kanskje fish-burgere der og.

Og så vasker de kanskje ikke ordentlig, (eller noe i den duren), før de skal lage 'vanlig' burger, (etter å ha laget fiskeburger), da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

WP_20141021_015

WP_20141021_016

WP_20141022_018

WP_20141022_020

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter