Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. desember 2014

Her kan man se det, at etter at jeg hadde jobba, på Triaden, i cirka en måned, (var det vel), så skifta butikken som jeg jobba i navn, fra Matland til OBS Triaden

WP_20141117_103

PS.

Dette var da kun snakk om en omprofilering.

I virkeligheten, så hadde butikken vært eiet, av Oslo Samvirkelag og Romerike Samvirkelag, siden juli, det samme året.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

WP_20141117_111 paint

PS 3.

Og da veit jeg også datoen.

For når jeg traff hu Ragnhild fra Stovner.

For det var natt til søndag.

Helgen før Matland skiftet navn til OBS Triaden.

Og det var mandag 19. november 1990.

Så jeg traff hu Ragnhild fra Stovner.

Natt til søndag 18. november 1990.

På Radio 1 Club.

(Hvor jeg traff Laila Johansen, (som jeg også hadde sex med), natt til 1. januar 1990).

Så jeg klarte å sjekke opp to damer, (som jeg hadde sex med), på Radio 1 Club, på mindre enn et år.

(Og Magne Winnem dro meg med dit, begge gangene, var det vel.

Ihvertfall, så var det Winnem, som dro meg med, til det utestedet, på nyttårsaften, i 1989.

Men hvem som hadde ideen, til at vi skulle dra dit igjen, i november 1990.

Det husker jeg ikke.

Men det kan nok ha vært Winnem.

Ihvertfall så husker jeg det, at Winnem og jeg, prata sammen der, (på Radio 1 Club), om jobb osv., den kvelden/natta, i november 1990.

Før Winnem plutselig forsvant.

Og da traff jeg hu Ragnhild fra Stover, da.

(Som satt alene ved et bord, i den øverste etasjen, på Radio 1 Club der).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Og siden at Maland bytta navn, til OBS Triaden, på mandag 19. november.

Så måtte jeg også på noe jobb-greier, søndag 18. november.

(Jeg måtte møte på Triaden-senteret, (var det vel).

Og så ble vi kjørt i buss vel, til Olavsgård-hotellet, i Skjetten.

Hvor vi hadde et slags stort informasjons-møte, (muligens med mat), angående navnebyttet, da).

Og Ragnhild fra Stovner.

Hu dro meg med, på nattbussen, til Stovner.

(Etter at Radio 1 Club stengte, må det vel ha vært).

Og jeg tok vel en buss, til Furuset, på søndagsmorgenen, (hvis jeg husker riktig).

(For Ragnhild fra Stovner, hu ble vekket, av en hel gjeng med ungdommer, fra 'heimbygda' si.

Like etter at vi var ferdige, med å pule, for ørtende gang, (må man vel nesten si).

Noe sånt).

Og da jeg kom hjem, til Høybråtenveien 25D.

Så satt min tidligere stefar Arne Thomassen, (som jeg leide et rom av samboeren til, nemlig Mette Holter, på den her tida), i sofaen.

Og så stygt på meg, (må jeg nesten si), da jeg kom inn døra.

Men jeg ville ikke prate med han, (som da var i begynnelsen av 60-åra vel), om 'pulings', osv.

(Så jeg holdt kjeft, da).

Men jeg måtte liksom sette meg, i sofaen der, (i stua).

For jeg lurte på om Arne Thomassen var forbanna.

For det virka sånn for meg, da jeg gikk inn døra.

Så jeg prøvde å skjønne, hva som var galt, da.

Og glemte helt det, å dusje, før jeg dro, på den her 'ekstra-jobbinga', da.

Så det lukta jo, av fittesafta, til hu Ragnhild fra Stovner, på hele Olavsgård og OBS Triaden, (hvor vi dro etter kurset/møtet), må man vel si.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter