Hei,
jeg må nesten sende en formell klage, på en Kiwi-kasserer, fra Kiwi
Slependen, (se vedlagte scannede kopi av kvittering).
Han var veldig uhøflig, og begynte å krangle i kassa.
Jeg ba om to poser, man kassereren insisterte på at jeg bare trengte en pose.
Og begynte å krangle om dette, må jeg si.
Jeg mener det er noe som heter, at kunden alltid har rett.
Og hvis jeg ber om to poser, så forventer jeg å få det.
Uten noe om og men.
Selv om Norgesgruppen opprinnelig var en grossist.
Så behøver vel ikke kassererne deres, å være som noen sære lager-slasker.
Det er noe som heter kundeservice.
Dette var en lite hyggelig opplevelse, her ute i Bærum, hvor man vel
skulle tro, at folk visst bedre, (tatt i betraktning nærheten til BI,
osv).
Så dette vil jeg klage på.
At kassererne begynner å patronise og krangle, ovenfor kundene, på den måten.
Det synes jeg at er en fæl uting.
Erik Ribsskog
|
| IMG_20150103_0002.jpg
194K |
|
|