Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. februar 2015

Jeg sendte en e-post til Christell

Erik Ribsskog

Hej hej

Erik Ribsskog Fri, Feb 13, 2015 at 4:47 AM
To: C_humblen@yahoo.se
Jag har forsökt kontakta dig, på Faceboom.

Men jag har inte fått nått svar.

Har du börjat som instruktör, innom barnidrotten?

Jag såg också, at du har vunnit massa bensin, på Stattoil.

Inte värst!

Äger du också en gedigen lägenhet, i Oslo?

Det visste jag inte.

Idar har visst tagit tilbaka, den del av Bergstö, som jag arvde, i 2006.

Forstå det den som kan.

Ei Austad hos Drammen tingrett vil ikke forklare.

(Jeg var i Drammen, og prata, med henne, hos tingretten, i fjor høst).

Har prøvd å ta det opp, med faren min.

Men han skriver bare masse svada om Kjell Inge Røkke, osv.

Men men.

Pia sa at din svenske ektemann fikk gressklipperen over seg, noen år,
etter årtusenskiftet.

Det hadde visst ikke gått så bra, sa hu.

Men jeg ble jo ikke invitert, til bryllupet deres engang, så.

Men tenkte jeg kunne prøve å skrive, en e-post, til din svenske e-post-adresse.

Er litt 'fed up', av Pia, som er litt som et uhøflig hespetre, noen ganger.

Men dere to, er kanskje mer søsken, enn jeg og noen av dere.

(Siden dere bodde sammen så lenge, (på samme rom, osv.), i
'Haldis-huset', på Bergeråsen, på 80-tallet).

Så du får vel høre det meste, av Pia, tenker jeg.

Men jeg tenkte at jeg fikk sende en e-post, når jeg så din svenske(!)
e-post-adresse, på nettet, (i sammenheng med barneidrett, i Konnerud).

Jeg har faktisk bodd en natt, på Konnerud, i russetida.

(Ei Giske i klassen min, i Drammen.

Som jobba på videokiosk, på Gulskogen.

Og som kjente Jan.

For det var like ved der gamle Gulskogen bedehus var.

Hvor du og Jan bodde, må man vel si).

Og Kjetil Holshagen, (fra Havnehagen), var også fra Konnerud.

Men det visste du kanskje.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter