Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 28. mars 2015

Og enda enda enda enda mer fra Gmail

Erik Ribsskog

Anmeldelse/Fwd: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i Areopagos

Erik Ribsskog Sat, Mar 28, 2015 at 9:12 AM
To: KBH@politi.dk
Cc: emb.copenhagen@mfa.no
Hei,

jeg skriver jo det, at jeg sender til mitt lokale politi, (siden at
jeg bor i København).

Og Norge og Sverige er arvefiender, så det er ikke så populært, blant
nordmenn, å bli kalt svensker.

Erik Ribsskog


2015-03-28 9:08 GMT+01:00  <KBH@politi.dk>:
> Hej.
>
> Er du bosiddende i Danmark? I givet fald hvor?
>
> Hvis du er bosiddende i Norge, skal anmeldelse indgives til norsk politi.
>
>
> Med venlig hilsen
>
> Niels Thaarup  Rasmussen
> Vagthavende supervisor
>
> Servicecenteret,
> Politigården,
> 1567 København V
> Tlf.         +45 3314 1448
>
> E-mail:   kbh-servicecenter@politi.dk
> Web:      www.politi.dk/koebenhavn
>
>
>
>
> -----Oprindelig meddelelse-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 28. marts 2015 09:05
> Til: KBH FP Sikker
> Cc: emb.copenhagen@mfa.no
> Emne: Re: Anmeldelse/Fwd: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i Areopagos
>
> Hei,
>
> jeg vet ikke hvor dette har skjedd.
>
> Jeg har tidligere fått opplyst at man skal sende anmeldelser til sitt lokale politi.
>
> Du tror formodelig at jeg skriver svensk, (siden at du nevner Sverige), men det er ikke svensk, det er det man kaller norsk, som i landet Norge, (hvis det er kjent).
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-03-27 19:18 GMT+01:00  <KBH@politi.dk>:
>> Til Erik Ribsskog.
>>
>> Københavns Politi har modtage din mail.
>>
>> Er det noget, der er sket i Danmark. Præciser venligst de nærmere omstændigheder for ID-tyveriet, Hvis det er sket i Sverige bedes det anmeldt til svensk politi.
>>
>> Med venlig hilsen
>>
>> Jørgen Hansen
>> Supervisor
>>
>>
>>
>> Servicecenteret,
>> Politigården,
>> 1567 København V
>> Tlf.         +45 3314 1448
>> Direkte: +45 3521 7905
>> Lokal:    (11) 7905
>> E-mail:   jeh007@politi.dk
>> Web:      www.politi.dk/koebenhavn
>>
>>
>>
>>
>> -----Oprindelig meddelelse-----
>> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
>> Sendt: 27. marts 2015 16:25
>> Til: KBH FP Sikker
>> Cc: Therese Gabrielsen; juridisk
>> Emne: Anmeldelse/Fwd: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i
>> Areopagos
>>
>> Hei,
>>
>> jeg anmelder herved ID-tyveri mot meg.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Therese Gabrielsen <tg@areopagos.no>
>> Date: 2015-03-27 11:36 GMT+01:00
>> Subject: VS: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i Areopagos
>> To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> Vennligst se svar under.
>> Lykke til!
>>
>> Vennlig hilsen
>>
>> Therese Gabrielsen
>> administrasjonssekretær
>>
>> areopagos
>> www.areopagos.org
>> T: +47 23 33 17 00
>>
>>
>>
>>
>> -----Opprinnelig melding-----
>> Fra: John Inge Panduro Skogen
>> Sendt: 27. mars 2015 11:03
>> Til: Therese Gabrielsen
>> Emne: SV: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i Areopagos
>>
>> Han må politianmelde dette, det er eneste mulighet.
>>
>> -----Opprinnelig melding-----
>> Fra: Therese Gabrielsen
>> Sendt: 26. mars 2015 14:34
>> Til: John Inge Panduro Skogen
>> Emne: VS: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i Areopagos
>>
>> Hei igjen!
>>
>> Dette er altså en som blir utsatt for uønsket innmelding (for tredje gang)....
>> Har vi mulighet til å sjekke hvem det er som melder han (han heter visst Erik og ikke Erika) inn?
>>
>> Vennlig hilsen
>>
>> Therese Gabrielsen
>> administrasjonssekretær
>>
>> areopagos
>> www.areopagos.org
>> T: +47 23 33 17 00
>>
>>
>>
>>
>> -----Opprinnelig melding-----
>> Fra: noreply@areopagos.org [mailto:noreply@areopagos.org]
>> Sendt: 26. mars 2015 00:08
>> Til: Therese Gabrielsen
>> Emne: Utfyllt skjema: Ja, jeg melder meg inn i Areopagos
>>
>> Følgende informasjon var hentet inn fra resultatet av skjemaet:
>>
>> Som medlem i Areopagos gjør du en forskjell. Vi er avhengige av støttespillere som deg for å få mulighet til å gjøre det arbeidet vi gjør. Tusen takk for at du ønsker å bli medlem.
>> Medlemsfordeler ser du til venstre i menyen under «Medlem».
>>
>> 1. Fornavn og mellomnavn
>>     Erika
>>
>> 2. Etternavn
>>     Ribsskog
>>
>> 3. Adresse
>>     e.ribsskog@gmail.com
>>
>> 4. Adresse2
>>
>>
>> 5. Postnummer
>>     666
>>
>> 6. Sted
>>     Utlandet
>>
>> 7. Land
>>
>>
>> 8. Stilling
>>
>>
>> 9. E-post
>>     eribsskog@gmail.com
>>
>> 10. Fastnet telefon
>>
>>
>> 11. Mobil
>>     Har ikke råd til mobil
>>
>> 12. Fødselsår
>>
>>
>> 13. Medlemstype   1  (Enkeltmedlem (350,- kr./år))
>>
>> 14. Fullt navn på familiemedlem v/familiemedlemskap
>>
>>
>> 15. Fullt navn på familiemedlem v/familiemedlemskap
>>
>>
>> 16. Fornavn, mellomnavn og etternavn på familiemedlem
>> v/familiemedlemskap
>>
>>
>> Ekstra engasjert?
>>
>> 17. Jeg er interessert i å   1  (bli spurt om å være med som frivillig
>> ved arrangementer og annet), 2  (engasjere meg i ei lokal gruppe der
>> dette finnes), 3  (være med å starte ei ny areopagosgruppe der jeg
>> bor)
>>
>>
>>     areopagos@areopagos.org

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter