Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. mai 2015

Enda mer fra G-mail

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)

Erik Ribsskog Mon, May 18, 2015 at 11:00 AM
To: Postmottak NFD
Cc: solvit-norway@nfd.dep.no
Bcc: postmottak@fmoa.no, Postmottak Sivilombudsmannen , "> post@nav.no" , nav.baerum@nav.no, ">" , Politikk Høyre , "> Akademikerforbundet" , she , "> Bjørn Ribsskog"
Hei,

takk for svar!

Det er litt rart, at de konservative, bytter navn, på departementene,
'hele tiden'.

Men det finnes vel en forklaring.

(Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014.

Og på den tida, så sendte jeg en del e-poster, til Solvit.

Selv om jeg ikke kan si det, at det ble så mye resultater, av disse
klagene, som jeg da sendte dem).

Men da skal jeg prøve å huske det neste gang, at det nå heter Nærings-
og fiskeridepartementet.

(Og så kan man kanskje lure på, hvem som jobber med handel nå, i regjeringen.

Men det er grenser for hvor mye tid, jeg kan bruke til å lure på sånt her.

Siden at jeg må bruke den meste av tiden min, til å samle tomflasker,
for å få penger til mat osv.).

Men takk for svar, ihvertfall!

Jeg sender kopi til den Solvit e-post-adressen, som du nevnte.

Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-05-18 10:53 GMT+02:00 Postmottak NFD <Postmottak-NFD@nfd.dep.no>:
> Hei
>
> Vi skal videreformidle denne til riktig seksjon hos oss.
>
> Jeg ser av e-postadressen at du har brukt solvit-norway@nhd.dep.no. Som
> kjent ble departementene omorganisert 01.01.2014 og Nærings- og
> handelsdepartementet (NHD) ble slått sammen med Fiskeridepartementet (FKD)
> til det nye Nærings- og fiskeridepartementet (NFD). Ny adresse for SOLVIT
> ble da:
>
> solvit-norway@nfd.dep.no
>
>
> Vennlig hilsen
> Jørn Holen
> Seniorrådgiver
> Administrasjonsavdelingen
> Nærings- og fiskeridepartementet
> Postboks 8090 Dep, 0032 Oslo
> Besøk oss på www.nfd.no
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 18. mai 2015 10:42
> Til: Postmottak NFD
> Kopi: Fylkesmannen i Oslo og Akershus Postmottak; Postmottak
> Sivilombudsmannen; Arbeids- og velferdsdirektoratet; nav.baerum@nav.no;
> hv-02.kontakt; Politikk Høyre; Akademikerforbundet; she; Bjørn Ribsskog
> Emne: Klage/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
>
> Hei,
>
> jeg prøvde å sende en e-post til Solvit, men det gikk dårlig.
>
> Har dere bytta e-post-adresse til disse, eller gjort noe annet 'fanteri'?
>
> Kan dere isåfall sende denne e-posten videre til riktig del av deres
> departement?
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>
> Date: Mon, May 18, 2015 at 10:31 AM
> Subject: Delivery Status Notification (Failure)
> To: eribsskog@gmail.com
>
>
> Delivery to the following recipient failed permanently:
>
>      solvit-norway@nhd.dep.no
>
> Technical details of permanent failure:
> Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for
> the recipient domain nhd.dep.no by mx2.u.dep.no.
> [132.150.12.16].
>
> The error that the other server returned was:
> 550 #5.1.0 Address rejected.
>
>
> ----- Original message -----
>
> DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
>         d=gmail.com; s=20120113;
>         h=mime-version:date:message-id:subject:from:to:cc:content-type;
>         bh=mly0bCyog3LjwyqnUabjHiliaiHqfDzwpX1H/vj6hEc=;
>         b=i+xhqKOr6PNB3FVlvwg974dP/T0HbLzsoVFKOxZXTFfj57sljibiPQPjQnub5CBDPe
>
> RWW/1RR+mZ29qghi3mCdXxn3/E2ApotQWCate13a194EnsOEPZZjggyS85fzQyfXleHi
>
> LUjLqr65XIZYXkXciUz/KHgDawKmK0isx4x55/7fKbyjK6SVPyjegyd8OJ44vOdhR0gV
>
> a7nBIVUCoBDBth6nR++fI0Of2qfN2qMAdchbT6HSpivZyBBwRDNJ/PZLS4Pgu8dAwWJI
>
> 45zJC28nFHj8QiCGKA3Pntm8ye7EcHvtWWjyOSL61TITlqKWoI7R+B5+zdhfTusD2BPX
>          k/lQ==
> MIME-Version: 1.0
> X-Received: by 10.70.39.103 with SMTP id o7mr16781809pdk.122.1431937870853;
> Mon, 18 May 2015 01:31:10 -0700 (PDT)
> Received: by 10.70.108.229 with HTTP; Mon, 18 May 2015 01:31:10 -0700 (PDT)
> Date: Mon, 18 May 2015 10:31:10 +0200
> Message-ID:
> LEkdqwLofb8bVivf-ZPFNCVf=MMw@mail.gmail.com>
> Subject:
> =?UTF-8?Q?Klage_p=C3=A5_Fylkesmannen_i_Oslo_og_Akershus=2FFwd=3A_P=C3=A5mi?=
>
> =?UTF-8?Q?nnelse=2FFwd=3A_Ny_oppdatering=2FFwd=3A_Oppdatering=2FFwd=3A_Klage_p=C3=A5_v?=
>
> =?UTF-8?Q?edtak=2FFwd=3A_Ny_klage=2FFwd=3A_Klage_p=C3=A5_Nav=2FFwd=3A_Klage=2FFwd=3A_Klage?=
>         =?UTF-8?Q?=2FFwd=3A_Delivery_Status_Notification_=28Failure=29?=
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> To: Solvit Norway <solvit-norway@nhd.dep.no>
> Cc: postmottak@fmoa.no,
>         Postmottak Sivilombudsmannen
> <postmottak@sivilombudsmannen.no>, "post@nav.no" <post@nav.no>,
> nav.baerum@nav.no,
>         "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>,
> =?UTF-8?Q?Politikk_H=C3=B8yre?= <politikk@hoyre.no>,
>         Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, she
> <she@topdanmark.dk>,
>         =?UTF-8?Q?Bj=C3=B8rn_Ribsskog?= <bribsskog@gmail.com>
> Content-Type: multipart/mixed; boundary=089e0162850824c9da05165704a9
>
> Hei,
>
> jeg må sende om dette til dere, som en klage, på Fylkesmannen i Oslo og
> Akershus.
>
> Jeg har i to måneder nå, måttet bo på en gratis sovesal, i København, siden
> at jeg ikke har fått arbeidsledighets-trygden min, fra Nav.
>
> Jeg må samle tomflasker, hver dag, for å få råd til mat.
>
> Og så svarer ikke Fylkesmannen i Oslo og Akershus, når jeg skriver til dem,
> (og klager til dem, på Nav).
>
> Makan til udugelighet og uansvarlighet!
>
> Her må Solvit prøve å få FMOA til å gjøre jobben sin.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2015-04-29 11:27 GMT+02:00
> Subject: Påminnelse/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på
> vedtak/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage på Nav/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd:
> Delivery Status Notification (Failure)
> To: postmottak@fmoa.no
> Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>,
> "post@nav.no" <post@nav.no>, nav.baerum@nav.no, "hv-02.kontakt"
> <hv-02.kontakt@mil.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,
> Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, she <she@topdanmark.dk>,
> Bjørn Ribsskog <bribsskog@gmail.com>
>
>
> Hei,
>
> jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en
> påminnelse om dette.
>
> Håper dette er i orden!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2015-04-18 13:31 GMT+02:00
> Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på vedtak/Fwd: Ny
> klage/Fwd: Klage på Nav/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Delivery Status
> Notification (Failure)
> To: postmottak@fmoa.no
> Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>,
> "post@nav.no" <post@nav.no>, nav.baerum@nav.no, "hv-02.kontakt"
> <hv-02.kontakt@mil.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,
> Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, she <she@topdanmark.dk>
>
>
> Hei,
>
> jeg sjekket kontoen min igår, og har fortsatt ikke
>
> ----- Message truncated -----
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter