Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juli 2015

Jeg sendte en e-post til Nav

Erik Ribsskog

tull og tøys

Erik Ribsskog Wed, Jul 22, 2015 at 1:56 AM
To: nav.baerum@nav.no
Cc: Lars Aasen , juridisk , "hv-02.kontakt" , City Self-Storage Colosseum
Hei,

her kan dere se det, at faren min, har stjålet tingene mine, fra Slependveien.

Jeg har ikke gitt han noen som helst fullmakt til å hente disse tingene.

Jeg har ikke sett faren min, på femten år.

Og jeg har hatt minimal kontakt med han, de siste 25 år.

Og det er fordi at foreldrene mine ble skilt, og faren min var veldig
uansvarlig, de årene, som jeg bodde, hos han, (han lot meg bare bo
alene, på Bergeråsen, fra jeg var ni år gammel, og jeg har en
omsorgssvikt-sak mot han).

Jeg har ikke fått noen penger fra dere.

Kristin sa det, at jeg skulle få pengene, senest i dag.

Men jeg sjekket saldoen nå nettopp, og det var bare to kroner på kontoen.

Men de dukker kanskje opp seinere i dag.

Faren min nevner at noen bestiller pizza i mitt navn.

Det er også noen som avtaler visninger i mitt navn.

For dyre leiligheter.

Jeg vet ikke hvem det er.

Sånt er politiarbeid, mener jeg.

Men politiet nekter å gjøre jobben sin.

Grunnen til at jeg har AG3, er fordi at jeg er i Heimevernet.

Dette er hos City Self-Storage, i bygget Coluseum Park, på Majorstua.

Men når jeg går dit, for å hente tingene mine, fra St. Hanshaugen, så
sier City Self-Storage, (en Daniel der), at de ikke finner meg, på
data-systemet.

Så det er mye rart.

Så jeg burde også fått penger, til å kjøpe nye ting til hybel/leilighet for.

Siden at faren min visstnok har stjålet mine ting.

Og jeg ønsker ikke å ha noe mer med han å gjøre.

Jeg ønsker heller ikke å ha mer med husverten på Slependen, (AXBO A/S), å gjøre.

Siden at de har gitt bort tingene mine, til faren min, bare sånn uten
videre, (uten at jeg har gitt noe fullmakt, til noen, om dette).

Bare til oppdatering.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har nå bare en sjokoladeplate igjen av maten jeg kjøpte, for
rekvisisjonen deres, på mandag.

Så jeg håper dere sender pengene, sånn at jeg får kjøpt meg middag, i dag.

På forhånd takk for hjelp.

Det blir litt dumt hvis jeg må gå å samle tomflasker, på grunn av det,
at Nav er trege, med å sende trygd, osv.

Kristin på Nav, sa på mandag, på telefonen, at hu skulle prøve å få
sendt pengene, på tirsdag.

Nå er det onsdag, og jeg har fortsatt ikke fått pengene.

Det er litt kjedelig, å gå rundt blakk, og subbe, i Oslo, fordi at Nav
er trege, med å sende penger.

Da blir jeg forsinket, når det gjelder det, å finne ny hybel, osv.

Så håper at de pengene dukker opp, i løpet av dagen.

Så ringer jeg dere i morgen, (angående hvordan jeg skal gå fram,
angående ny hybel), hvis jeg får penger fra dere, (til livsopphold), i
dag.

Hvis ikke jeg får penger i dag, så tar jeg IKEA-bussen, ut til Bærum,
i morgen, og går til Nav Sandvika, (som på mandag).

Og da kommer jeg nok isåfall til å være veldig sulten, tror jeg.

Så da er det kanskje bedre, hvis dere sender de nevnte
livsopphold-pengene, i dag.

Så det blir spennende å se.

Vi får se.


---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
Date: 2015-07-21 7:42 GMT-07:00
Subject: tull og tøys
To: erikribsskog@gmail.com


din far arne har tatt vare på dine ting fra slependen. du kan hente
tingene i drammen ring meg hadde du kontaktet meg om tingene dine før
du dro til engeland kunne jeg tatt vare på de også.

når det gjelder mafian som var etter deg hvorfor hentet du ikke AG3 din
og en 4. 5. magasiner og skøyt tilbake. nå er det mafian som kødder med deg
bestiler pizza til deg, du må ikke skrive adressen din på bloggen din.
mafian leser den og siden de ikke drepte deg driver de å kødder med deg,


pappa arne

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter