Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. juli 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

[MOBIL #PIM-320-38938]: Re: Returpost faktura

Erik Ribsskog Wed, Jul 8, 2015 at 3:26 PM
To: Altibox
Cc: juridisk
Hei,

ja, dere får kanskje vurdere, å ha mer sikre systemer, (som ikke kan
misbrukes, av Gud og hvermann, hadde jeg nær sagt).

Jeg sender kopi til Datatilsynet, som jeg før har vært i kontakt med,
angående identitetstyveri mot meg, (på nettet).

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-07-07 15:41 GMT+02:00 Altibox <mobil@altibox.dk>:
> Hej Erik
>
> Tak for din mail.
>
> Det lyder mystisk. Jeg har hermed annulleret bestillingen af bredbånd.
>
> Hav en god dag.
>
>
> Med venlig hilsen
> Tine K--
> Kundeservice Mobil
> Altibox
> Tlf: 70300600
>
>
>
> Sagshistorie Erik Ribsskog (Kunde) Skrevet d.: 04 July 2015 07:33 PM
> ________________________________
>
> Hei,
>
> jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har vært plaget av, at noen 'idioter', har bestilt masse 'dritt', i
> mitt navn, på nettet.
>
> Så dere får heller få dere mer sikre systemer, for bestilling.
>
> (Sånn at ikke hvem som helst kan bestille, i en persons navn).
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-07-03 11:18 GMT+02:00 Altibox <mobil@altibox.dk>:
>
>> [image: altibox.dk] <http://www.altibox.dk>
>> Hej Erik Ribsskog
>>
>> Vi har forsøgt at sende et girokort til dig, men har desværre ikke den
>> rigtige adresse registreret på dig. Derfor vil vi gerne have at du
>> kontakter os med din nye adresse.
>>
>> Vi gør opmærksom på, at den vil sagen bliver videregivet til inkasso,
>> hvis fakturaen ikke er betalt inden.
>>
>> På forhånd tak. [image: Kundeservice og support: Telefon 70 300 600.
>> Åbningstider man-fre 9-18.] <http://www.altibox.dk/kundeservice> [image:
>> Like os på Facebook] <https://www.facebook.com/Altiboxdk>
>>
>>
>>
>> Altibox Danmark A/S | Krøyer Kielbergs Vej 3, 4. th. | Postboks 340 | 8660
>> Skanderborg | Tlf: 70 300 600 | info@altibox.dk
>> CVR 31586283 | Persondatapolitik og cookies
>> <http://www.altibox.dk/kundeservice/persondatapolitik-og-cookies> |
>> Betingelser <http://www.altibox.dk/kundeservice/betingelser>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
>
>
> Sagsinformationer
> ________________________________
> Sagsnummer: PIM-320-38938
> Afdeling: Altibox (Mobil)
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter