Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. juli 2015

Rar underbukse

Mye av klærna mine, ligger igjen etter meg, i Danmark, (på nattherberget).

(For de var til vask der).

Så jeg måtte låne noen underbukser, her på Blakstad.

(Såkalt 'lånetøy').

Og jeg mener at jeg har vasket underbukser, to ganger her nå, på 90 grader.

Og grunnen til at jeg begynte med det, (å vaske underbukser, på 90 grader, igjen), er at jeg så et såkalt 'bremsespor', i den ene 'Blakstad-underbuksa'.

Og den underbuksa vasket jeg i dag, (igjen), på 90 grader.

Og jeg valgte også såkalt 'forvask'.

(På grunn av dette med bremsesporet, da).

Som jeg forklarte til ei Ellen her.

(Som låste meg inn på vaskerommet).

Men 'bremsesporet' er fortsatt ikke borte.

(Såvidt jeg kunne se, ihvertfall).

Så dette var rart.

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå har jo jeg også vært cirka en uke, på sinnsykehus, i Danmark.

(Nemlig på Bispebjerg sykehus, i København).

Og der var det sånn, at sykehuset sitt 'lånetøy', var eiet, av Centralvaskeriet, (mener jeg å huske).

Det er kanskje en bedre løsning.

For da bestiller kanskje sykehuset lånetøy, i samme slengen, som at de bestiller laken og putevar, osv.

(Noe sånt).

For forrige gang, som jeg var tvangsinnlagt, her på Blakstad.

(Nemlig i februar/mars).

Så var det sånn, at den første 'låne-t-skjorta', som jeg fikk, på avdeling 2A.

(Av ei Hilde Blom, var det vel).

Den (svarte) t-skjorta, er jeg ikke sikker på, om var nyvaska.

For da begynte det å lukte svette av meg, ganske raskt, (husker jeg).

Selv om jeg hadde dusja, på morgenkvisten deromkring, den samme dagen.

(Og selv om jeg hadde en fersk 'låne-t-skjorte', på meg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter