Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. august 2015

Mer fra Norge

På vandrerhjemmet jeg bor på, (Holterkilen Vandrerhjem), i Bærum.

Så var det sånn, at alle bordflater, (vil jeg si), på rommet mitt, (et tidligere tre eller fire-manns rom), var tilgriset, av noe slags sleip væske, (trolig brus), da jeg flytta inn der.

Så jeg må få kjøpt noe slags våtservietter, (eller noe i den duren), for å vaske der, virker det som.

(For disse nevnte bordflatene, er fortsatt litt sånn 'sticky', (selv om jeg har prøvd å vaske dem, med et håndkle), da).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at det bor en gammal gubbe, på naborommet der, nå.

(Tre-fire rom, (altså tre-fire tidligere tre/fire-manns rom), deler kjøkken/stue, dusjer, toaletter og vaskerom).

Og 'hver gang', som jeg går ut døra, (enten for å dusje eller gå på do, for eksempel).

Så står han gubben, i gangen, da.

Og han gubben er så skravlesjuk.

Det har stort sett gått greit, de første dagene.

(Han gubben flytta inn der, en del dager, etter meg).

Men i dag, så ville han gubben, at jeg skulle bli med han, inn på rommet hans.

Og jeg vet ikke hva gubben heter, engang.

(For vi har ikke blitt introdusert).

Og jeg har hatt nok av gamle gubber, (min grandonkel Idar Sandersen, har visst stjålet min eiendom, i Holmsbu, blant annet).

Så jeg er så ikke interessert, i å ha noe slags 'bonus-grandonkel', (eller noe i den duren).

(For å si det sånn).

Så jeg ville ikke bli med han gubben, inn på rommet hans, da.

Jeg sa at jeg måtte på do.

(Etter å først ha prøvd å si, at jeg hadde masse avtaler, (eller ærender), i dag).

Og da ble han gubben uforskamma.

Og sa at jeg måtte gå på do, 'før jeg dreit på meg'.

(Eller noe i den duren).

Og da jeg skulle gå ut av 'leiligheten', for å ta bussen, inn til Oslo.

Så begynte han gubben, å skrike etter meg, da.

Så det er ikke så veldig artig, å bo der jeg bor nå, (for tida), må jeg si.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter