Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. august 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: SKØYEN/OLSENS ENKE - Sjelden mulighet! En av Elmholt Allés få virkelig store leiligheter
Erik Ribsskog     Thu, Aug 27, 2015 at 1:07 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Langsholt, Merete
Date: 2015-08-10 15:15 GMT+02:00
Subject: SV: SKØYEN/OLSENS ENKE - Sjelden mulighet! En av Elmholt Allés få virkelig store leiligheter
To: Erika Ribsskog


Hei Erika



Jeg har forsøkt å ringe deg på mobil. Ring meg gjerne opp igjen ved anledning. Jeg starter med visninger nå kl 16:00 og holder på utover kvelden frem til kl 19:00, men ringer deg eventuelt opp igjen når jeg får mulighet.





__________________________________________________



Med vennlig hilsen                                                                                                                                     



Merete Langsholt

Daglig leder | Fagansvarlig | Eiendomsmegler



DNB Eiendom AS Avd. Skøyen

Karenslyst Allé 54 | 0277 Oslo | Norge       

Mob: +47 905 19 731 | Faks: +47 22 56 24 55                        

Epost: merete.langsholt@dnbeiendom.no | www.dnbeiendom.no



Følg oss gjerne på: Twitter | Facebook

__________________________________________________



"Dersom du går med tanker om å selge bolig, eller kjenner noen andre som gjør det, ta kontakt med undertegnede for en hyggelig og uforpliktende boligprat!"







Fra: Erika Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 10. august 2015 13:00
Til: Langsholt, Merete
Emne: SKØYEN/OLSENS ENKE - Sjelden mulighet! En av Elmholt Allés få virkelig store leiligheter



Hei !

Erika Ribsskog har sendt deg en melding på FINN.
(tlf: 99422856)

Hører gjerne fra deg


Henvendelsen gjelder SKØYEN/OLSENS ENKE - Sjelden mulighet! En av Elmholt Allés få virkelig store leiligheter
FINN-kode: 60512191


This email with attachments may be confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. The email may contain legally protected information. If you have received this communication in error, be aware that making use of the information, forwarding it, copying it, or disclosing its content to other persons, is strictly prohibited and may be punishable by law. Please inform the sender about the error in transmission immediately.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter