Klage/Fwd: Forespørsel mottatt: Nettbuss
Erik Ribsskog
To: juridisk
Hei,
dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ----------
From: Nettbuss <05070 nettbuss.no="">
Date: 2015-08-14 3:06 GMT+02:00
Subject: Forespørsel mottatt: Nettbuss
To: "eribsskog@gmail.com"
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Takk for din henvendelse: (Nettbuss), ID: 21891
Vi svarer e-post fortløpende i åpningstiden, men gjør oppmerksom på at til tider kan det være noe ventetid.
Dersom det haster ring oss på 05070, våre normale åpningstider er hverdager 0800 til 1600.
Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
eribsskog
14. aug., 03.06
Hei.
Jeg lurte litt på hvordan det fungerer med nettbuss.
Er det faktisk mulig å ta buss på nettet?
Fint hvis dere kan forklare litt for en gammel dame som ikke helt skjønner seg på alle disse nymotens greiene.
På forhånd takk for svar.
Mvh Erika Ribsskog
Denne e-posten er en tjeneste fra Nettbuss.