Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. august 2015

Tull på Rema Universitetsgata

For cirka en time siden, så var jeg på Rema Universitetsgata, og handla.

Og da jeg skulle betale, så stod det en 'klam' gubbe, i kassa, som begynte å blande seg, mens jeg snakka, med kassadama.

Gubben tok ikke six-pack-en sin, og gikk.

Gubben ble bare stående i kassa.

Og hu kassadama, (ei blondinne), _stod_ i kassa, istedet for å sitte.

Jeg sa til han gubben, at jeg ikke likte, at fremmede folk blanda seg.

Men gubben bare forsatte å blande seg.

Jeg klagde til kassadama.

For hu ga meg ikke kvitteringen.

Og så klagde jeg, på han gubben.

Og hu sa at han gubben ikke hadde gjort meg noe.

Men når jeg sier til han gubben, at jeg ikke liker fremmede, som blander seg.

Og han gubben fortsetter å blande seg.

Da blir jeg plaga, av han gubben, (mener jeg).

Så jeg spurte om jeg kunne få prate med sjefen.

De var ikke noen sjef der, sa hu.

Det trodde jeg ikke noe på.

Så jeg sa at hu jugde.

Og det stod en slags 'italiener', borte i frukta, som dreiv med fruktbestilling, virka det som.

Men han bare satt seg i en annen kasse, og lot som om han ikke forstod, det jeg sa, (fra borte ved inngangsdøra, for jeg ville ha litt avstand, fra han 'klamme' gubben).

Og han italieneren, han bare gestikulerte, (noe uforståelige greier), på italiensk vis, da.

Så jeg bare dro.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det virka tilslutt som, at han 'klamme' gubben, jobba for Rema, (eller noe sånt).

For han gikk ikke ut av butikken, men gjemte seg liksom der.

Så dette var liksom gateteateret 'f*tta feis', tenker jeg.

At det er noe som bare tuller med meg, (altså at de terroriserer meg, må jeg si), overalt hvor jeg går.

Noe sånt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter