Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. september 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re:
Erik Ribsskog     Wed, Sep 30, 2015 at 8:55 AM
To: Karin Slattum
Cc: juridisk
Hei,

hvis noen ville verve meg, så hadde jeg nok visst om det.

(Jeg vervet en gang min mor til en plateklubb, på begynnelsen av
80-tallet, da jeg bodde hos min far.

Så jeg kjenner godt saksgangen, når det gjelder verving).

Dette er nok snakk om pøbelstreker.

Så her må dere finne ut hvem disse pøblene er, mener jeg.

De bestiller masse 'dritt', i mitt navn, på nettet, hele tiden.

At dere vil ha det til at jeg ikke vet hvordan verving foregår, (på
toppet av trakasseringen deres, som deres dårlige datasystemer
tillater), det må jeg se på, som en fornærmelse, synes jeg.

Så vennligst slutt å send meg deres fornærmende sludder.

Erik Ribsskog


2015-09-30 8:28 GMT+02:00 Karin Slattum :
> Hei
>
>
>
> Vi har mottatt innbetalingsblankett for kontingent, samt siste nummer av
> medlemsbladet «Syklistene» i retur, merket «at du ikke har bestilt dette».
>
> Vi har i alle fall mottatt en innmelding 5. september d.å. pr mail, se kopi
> av vedlagte innmeldingsskjema.
>
>
>
> Men hvis det ikke er du som har sendt inn dette, må det være noen som
> kanskje ønsker å verve deg?
>
> Vi skjønner da at du ikke ønsker dette og melder deg ut/krediterer
> fakturaen.
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
> Syklistenes Landsforening
>
> Karin Slattum
>
> medlemsservice
>
>
>
>
>
>
>
> Fra: post@syklistene.no [mailto:post@syklistene.no]
> Sendt: 30. september 2015 08:09
> Til: Karin Slattum
> Emne:
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter