Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. oktober 2015

Jeg sendte en e-post til Buskerud fylkeskommune

Erik Ribsskog
Utvekslingsavtale
Erik Ribsskog     Thu, Oct 1, 2015 at 8:52 PM
To: BFK Postmottak Sentraladministrasjonen
Cc: "postmottak@svelvik.kommune.no" , Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

ja, det kan vel kanskje ha vært en avtale, som var mellom Sande kommune og Drammen kommune også.

Si det.

Det var ei Kristin Sola, (fra Sande), i klassen min, som ga meg et skjema, for å søke, om å bli utvekslingselev.

Og jeg hadde greie karakterer, så jeg fikk en av ti plasser i Drammen/Buskerud, husker jeg.

Andre elever i klassen min som anbefalte Gjerde var Snorre Skaug (fra Svelvik) og Jan Ivar Lindseth (fra Sande), hvis jeg husker riktig.

Nå er kanskje riktig tid å komme med kritikk, når det gjelder bussen.

For jeg bodde på Berger.

Og den bussen som var i Drammen, til passe tid, for første time.

Den bussen startet i Svelvik.

Og den gikk ikke om Sande.

Den gikk fra Svelvik til Drammen, via Nesbygda.

Så jeg måtte jo ta en buss, som gikk cirka klokka sju, (om morgenen), var det vel.

Og jeg fikk også jobb, på CC Storkjøp, (for en Arnt Lund fra Berger, hadde hengt opp lapp, om at han solgte brukte bøker, og han sa at jeg skulle bare gå bort til CC for å kjøpe bøkene, da jeg ringte, vel).

Og da, så ble det lite tid til lekser.

For jeg var hjemme klokka 23 kanskje, og skulle da lage middag.

(De kveldene jeg jobba, på CC.

Og jeg hadde også kjøretimer).

Så jeg får klage på det, at denne avtalen ikke var tilrettelagt for Berger-folk, siden at det ikke var skolebuss, må jeg si.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2015-10-01 12:08 GMT+02:00 Reidar Bjurstrøm :

    Hei,
    
    Vi har gjort forsøk på å finne avtalen uten å lykkes.
    
    Jeg har i dag sendt en henvendelse til våre kolleger i Vestfold fylkeskommune.
    
    Status er derfor at vi avventer tilbakemelding.
    
    
    Med vennlig hilsen
    Reidar Bjurstrøm
    seksjonsleder
    dokument- og utvalgsseksjonen
    …………………………………………………………
    direkte:           32 80 85 63
    mobil:              91 33 26 04
    web:                bfk.no
    …………………………………………………………
    
    
    
    -----Opprinnelig melding-----
    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 28. september 2015 19:45
    Til: BFK Postmottak Sentraladministrasjonen
    Emne: Fwd: Scan-to-Me from 10.64.31.52 2015-09-28 113631
    
    Hei,
    
    jeg vet ikke hvorfor hu dama deres ikke vil sende dette, til arkivet deres.
    
    Det er snakk om noe dokumentasjon om en utvekslingselev-avtale mellom Norde Vestfold og Drammen/Buskerud, som jeg mener at nok må ha vært inter-fylkeskommunal.
    
    Så om dere kunne vært vennlige og prøvd å finne ut mer om dette.
    
    Mvh.
    
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter