Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2015

Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog     Tue, Oct 27, 2015 at 9:43 PM
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no
Hei,

jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
siste ukene).

Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.

(Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).

Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.

Og da har jeg returnert dette til avsender.

For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
har vært det greieste, synes jeg.

Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
identiet, og bestiller dritt i mitt navn.

Men så ikke.

Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.

Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.

Og det står ordredato, osv.

Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.

Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.

At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?

Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.

Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
til det firmaet, som har sendt denne dritten.

Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.

Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
har bestilt, denne dritten.

Lykke til!

Erik Ribsskog

        img012.jpg
1135K

PS.

Her er vedlegget:

img012

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter