Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. november 2015

Jeg sendte en e-post til SkanKred Norge A/S

Erik Ribsskog

Deres brev av 25. november/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Mon, Nov 30, 2015 at 1:00 AM

To: oygarden@skankred.no
Cc: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , post@finkn.no, "sande.vgs" , post , "Hilde I. Slevigen" , post@skankred.no
Hei,

jeg viser først til min e-post, fra 16. november, ifjor, hvor jeg spør
dere, om hvilken e-post, som det henvises til.

Dere har diktet opp en falsk e-post, virker det som.

Jeg er arbeidsledig, for øyeblikket, og har ikke noen penger, til å
nedbetale gjeld med, for tiden.

Dette er gjeld, fra 15-20 år tilbake.

Og et lignede smålån, som jeg hadde, på den tiden, (fra Entercard),
har blitt slettet, som foreldet, av Justitia, var det vel.

Så jeg sender om dette, til Inkassoklagenemda, så kan de se på, om
ikke der er riktig, å slette denne gjelden.

Jeg har bodd, i England, fra 2005 til 2014, og ikke fått posten min.

(Det var noe krøll, med et skjema fra Folkeregisteret).

Så dere har ikke sendt posten riktig, må jeg si.

Og da har dere tulla, må jeg nesten si.

Men Inkassoklagenemda får se på det.

Jeg vedlegger kopi av nevnte brev.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-11-16 23:29 GMT+01:00
Subject: Klage
To: oygarden@skankred.no
Cc: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "HRET (postmottak)"
<post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@finkn.no, "sande.vgs"
<sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg fikk et brev fra deg, datert 3. november.

(Som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Det står: 'Det henvises til mail hvor du bestrider kravet'.

Men hvilken e-post menes her?

Har dere hatt fyllefest på kontoret, og glemt å skrive på dato?

Dette gir ingen mening.

Det er også bare tøys resten og.

Det er kjent, (fra min blogg og TV-programmet Tweet 4 Tweet, blant
annet), at jeg har bodd i England, fra 2004 til 2014.

Og så har dere sendt noe brev, som har med politi og rettsvesen å
gjøre, til feil addresse.

Driver dere med heroin og?

Nei, dette var bånn av søple-bøtta.

Jeg foreslår at dere sletter gjelden min øyeblikkelig.

Erik Ribsskog


img058.jpg
279K

PS.

Her er vedlegget:

img058

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter