Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. november 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: A Luxuriously Slow Paced Gift
Erik Ribsskog     Fri, Nov 13, 2015 at 5:32 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
      
(Jeg har ikke kontaktet disse).
      
Vennligst rydd opp!
      
Med hilsen
      
Erik Ribsskog
      
PS.
      
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Newsstand Magazines
Date: Mon, Nov 9, 2015 at 12:14 PM
Subject: A Luxuriously Slow Paced Gift
To: eribsskog@gmail.com


Dear Erika,





Slow them down with a print magazine this Christmas!







Consider the modern pace of life as you think of buying gifts for those you care about this Christmas; would they benefit from a relaxing break from their mobile phones and computers?



If so, surprise them with a chance to slow down with a quality magazine – there’s nowhere easier and with a bigger range than Newsstand; from educational children's magazines, beautiful independent offerings, mainstream best sellers and many with free delivery.



It occurred to us that aside from striving to be an efficient, market leading business with thousands of print magazines in stock and delivery worldwide, here at Newsstand we have another role to play. The business world will always look at economic growth, but we want to look at quality and we don’t think we are alone.



Our way of life here is developing into a never ending whirlwind of instantaneousness; our faces forever lit up checking our phones, emails, new magazines, new issues, contents, sales figures – it is without end. When we finally interact with our friends, families and colleagues, however, we notice that this is a widespread issue and one that many folk are increasingly uneasy with.



So could we just, altogether now… SLOW THINGS DOWN?



Now, it just so happens that we are in a line of work that can help you to do this, so please use our amazing industry with its thousands upon thousands of different magazines to encourage your friends and family to slide off their digital rollercoasters once in a while.



There is no topic we do not cover, with price ranges and quality from top to bottom, same day despatch and gift cards included. You can even buy a gift voucher here and let them choose from single copies and/or subscriptions.



Before you come and have a look, though, promise us you’ll look out of the window for a bit?



Anyway, it's far too early to wish you season's greetings - so simply, a "stress free shopping spree" to you all.


Newsstand
Setting magazines free since 1995
+44 (0)1227 277248
Facebook Twitter Pinterest
To manage your email notifications please click here

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter