Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. november 2015

Min Bok 7 - Kapittel 35: Mer fra Paris

Det var også sånn, at jeg var en del, på noen internett-kafeer, i Paris.

Det var et par internett-kafeer, i nærheter av Rue de Chabrol, (hvor det første og siste hotellet mitt, lå).

Det var en internett-kafe, som var drevet, av noen veldig sorte negre, (husker jeg).

Og der, så lukta det, som at disse negerne, nettopp hadde hatt heftig sex, en gang, (en søndag, var det vel), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

En annen internett-kafe, lå i den gata, som Rue de Chabrol, var en sidegate til, (mener jeg å huske).

(Noe sånt).

Og den internett-kafeen, var drevet, av noen mørkhudete muslimer, (av noe slag), sånn som jeg skjønte det.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men. 

Det var fortsatt mye som hendte, i tida etter, at jeg flytta, fra the Forge.

Og dette tenkte jeg, at skulle prøve å få skrevet om, i de neste kapitlene, av Min Bok 7.

Så vi får se om jeg klarer, å få til dette.

Vi får se.

PS.

Denne VGD-posten, tror jeg, at jeg må ha skrevet, fra den 'pakistanske' internett-kafeen, (som lå, ikke så langt unna, Rue de Chabrol):

pakistansk internett kafe paris

PS 2.

Den andre VGD-posten, på skjermbildet ovenfor.

(Den fra 30. mars).

Det var, fra en av de første dagene, som jeg bodde, på gården Løvås, (som var drevet av min onkel Martin), i Kvelde.

Martin sin stesønn, (må man vel kalle han), Risto.

Han hadde fått en mp3-spiller, til jul, (eller noe sånt).

Og den fikk jeg til å funke, da.

Men den VGD-posten, var om en mobil, (ser det ut som).

Så det var kanskje Risto sin storesøster Andrea.

Som lurte på, om jeg kunne hjelpe henne, sånn at hu også kunne bruke, sin mobil, som mp3-spiller.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Grunnen til at jeg kalte meg 'beattie', på VGD, på den tida.

Det var fordi, at det var vanskelig, å få det første VGD-nicket mitt, ('cons'), til å funke, fra utlandet.

For VGD har noe slags SMS-løsning, som noen ganger, er litt kronglete, (må man vel si), for å liksom 'verifisere' nick, da.

(Noe sånt).

Det er mulig, at problemet var, at jeg ikke fikk betalt Netcom-regninga.

Siden at jeg ikke fikk studielånet, før i januar 2005.

(Mer enn fire måneder forsinket).

Og at jeg derfor, ikke kunne skrive, på VGD, på slutten, av 2004.

Og at jeg derfor brukte min 'reserve-mobil'.

(En kontankort-mobil, som jeg hadde kjøpt billig, på Rimi Langhus, sommeren før.

Siden at de solgte mobiler, til halv pris, for å bli kvitt de, liksom.

Siden at det hadde hopet seg opp mobiler der, fra noen mobil-kamanjer, som Rimi hadde hatt, i de foregående månedene/årene.

Og da syntes jeg nok, at det så dumt ut, å ha nicket: 'cons2', (eller noe sånt).

Så jeg brukte nicket 'beattie', etter en fotballspiller, (James Beattie), som Everton, (mitt engelske favorittlag), nettopp hadde kjøpt, på den tida, (var det vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg så nå, i et tidligere Min Bok 7-kapittel.

At jeg bodde, på et hotell, på Gardermoen, fra 26. til 27. februar, (i PS-et):

http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/09/min-bok-7-kapittel-16-kbenhavn.html

PS 5.

Og jeg husker, at det var en Everton-kamp, på TV.

Den første dagen min, i Paris, (var det vel).

(Da jeg bodde, på et hotell, som het noe med Champagne.

Hvor jeg hadde TV, på rommet, husker jeg).

Og det må ha vært, Everton - Blackburn, som ble spilt, søndag 6. mars.

Så jeg bodde i Paris.

Fra 6. mars, til i slutten av mars da, (i 2005).

Så jeg bodde, i Paris, i cirka tre uker da, (i 2005), på tre forskjellige hoteller.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Så den VGD-posten, fra 4. mars.

Den var nok da antagelig, fra internett-kafeen, hos herberget Generator, i Berlin.

(Hvor jeg bodde, i 2-3 netter.

Før jeg dro videre, til Paris, med et natt-tog, lørdag 5. mars, (må det vel ha vært).

Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Så fra jeg flytta, fra the Forge, (noe som må ha vært, i begynnelsen av februar, i 2005).

Og til jeg dukka opp, hos min onkel Martin og dem, i Kvelde, i påsken, (i slutten av mars, i 2005).

Så skrev jeg bare, på VGD, en gang da, (nemlig den posten, som jeg skrev, fra Generator, i Berlin, 4. mars), kan det virke som.

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

fra berlin løvås the forge osv

http://vgd.no/system/search/?extended=1&query=&forum=0&nick=beattie&date-filter-from=&date-filter-to=&sort-by=date&sort-order=desc&offset=25

PS 9.

Jeg tulla litt, på VGD, fra Kvelde, (innimellom noe jobbing, på gården, sikkert):

tulla fra kvelde paint

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/797804/tittel/morrissey-er-jo-fraa-england/innlegg/10228447?xtmc=&xtcr=36#post10228447

PS 10.

Jeg skal skrive mer om, tida på gården Løvås, (i Kvelde), i Min Bok 8, (hadde jeg tenkt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter