Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Larvik kommune

Erik Ribsskog

Gårdnummer og bruksnummer i tidligere Hedrum kommune

Erik Ribsskog Thu, Dec 24, 2015 at 2:32 PM

To: postmottak@larvik.kommune.no
Hei,

jeg lurer også på, (i samme slengen), noe mer, fra den her tida.

Etter at vi bodde, i Vestmarka, (som jeg først kontaktet dere om).

Så flytta vi, til Storgata, på Østre Halsen.

Og så, til ei hytte, i Brunlanes, (selv om det står Kongegata, på
skjemaet, fra Folkeregisteret).

Og så til Mellomhagen, på Østre Halsen, våren 1976.

Og da, så begynte jeg, i Ulåsen barnehage, på/ved Hovland.

(Muligens fordi at min mor og stefar hadde tulla, med Folkeregister-adressen).

Der gikk jeg, i et halvt år, eller noe i den duren, før jeg begynte,
på en barnehage, i Tjølling, (like ved der Halsen spiller
fotball-kamper, og hvor det vel går mest i håndball, i våren dager).

16. mai 1976, (må det vel ha vært), så var mora mi og jeg, i
Bøkeskogen og Bøkekroa.

Og bak disken, i bøkekroa, så stod barnehageonkel Erik, (en mann i
20/30-åra, med mørkt helskjegg).

Han kjente jeg igjen, fra barnehagen.

(Og det var vel sånn, at denne 16/17 mai-feiringen, var noe i regi, av
barnehagen).

Men hva het han barnehageonkel/Bøkekroa-ansatte Erik, til etternavn, lurte jeg.

(Hadde vært artig, å bare sagt hei, på Facebook.

Eller kanskje han jobber, i komunen enda, tenkte jeg).

Jeg husker ikke noen andre navn, fra den barnehagen, i farta.

Men han hadde jo samme navn, som meg.

Så det navnet mener jeg å huske, da.

Og kanskje han husker dette, med at vi før dette bodde, i Brunlanes,
(selv om det står Kongegata, på skjemaet fra Folkeregisteret).

For det er vanskelig for meg, å finne denne hytta, (som vi bodde på,
fra våren/sommeren 1975 til våren 1976), på kart, eller lignende, når
jeg ikke har gård og bruksnummer, (når jeg driver med slektsforsking
osv.)., for å si det sånn.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg var forresten politimester Bastian, på en fremføring, som vi
hadde, i denne barnehagen.

Og min mormor Ingeborg, dukka opp der, (sammen med min mor og
lillesøster), for å se på at jeg var med, i dette skuespillet, (som
vel var av Torbjørn Egner), da.

Noe sånt.

På forhånd takk for eventuelt svar!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-17 18:34 GMT+01:00
Subject: Re: Gårdnummer og bruksnummer i tidligere Hedrum kommune
To: Ingunn Fjeld <Ingunn.Fjeld@larvik.kommune.no>
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>,
customer.services@eastriding.gov.uk


Hei,

jeg synes heller dere burde skrive, noe sånt, som at vi skal sende
dette, til avdeling for eiendom, (eller noe i den duren).

Jeg har fått opplæring, i å svare telefoner, for East Riding of
Yorkshire Council, (sammen med ei finsk Anina).

(Da jeg jobbet for Bertelsmann Arvato sin Skandinaviske
Microsoft-produktaktivering.

Og da lærte vi ikke å si noe sånne vage ting, (om noen rare systemer),
vil jeg si).

Så dette må jeg nesten klage på.

Erik Ribsskog


2015-12-17 9:16 GMT+01:00 Ingunn Fjeld <Ingunn.Fjeld@larvik.kommune.no>:
> Hei
>
> Vi har mottatt din epost og overført den til sak/arkivsystemet vårt for videre behandling.
> Ved henvendelse vennligst oppgi referanseID: 15/ 96939 - SakID: 15/7513
>
> mvh
>
>
>
> Ingunn Fjeld
> Saksbehandler
>
> Sentraladministrasjonen
> Stabsavdelingen
> Telefon: 33 17 17 09
>
> E-post: ingunn.fjeld@larvik.kommune.no
> Besøksadr.: Feyersgate 7, Pb.: 2020, 3255 Larvik
>
> www.larvik.kommune.no
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 17. desember 2015 05:37
> Til: Postmottak
> Emne: Gårdnummer og bruksnummer i tidligere Hedrum kommune
>
> Hei,
>
> jeg bodde tidligere i Vestmarka, i tidligere Hedrum kommune, da jeg var 3-4 år gammel.
>
> Jeg husker godt huset, men ikke veien dit.
>
> Jeg prøver å søke, hos Kartverket, men gårdnumrene og bruksnumrene, er byttet ut, flere ganger, virker det som, (i Larviksdistriktet), siden 70-tallet.
>
> Kan dere opplyse meg, om hva riktig gård og bruksnummer er, i 'våre dager'?
>
> (Dette gjelder gårdnummer 17, bruksnummer 11, i Hedrum).
>
> Sender med vedlegg fra Folkeregisteret.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
> --------------------------------------------------------------------
>  Denne e-post er skannet for virus av Ensure AS, med teknologi fra Comendo Security
>  This e-mail has been scanned for viruses by Ensure AS, powered by Comendo Security
> --------------------------------------------------------------------

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter