Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. desember 2015

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Den beste treningsguiden for desember / GODE nyheter til rødvinselskeren
Erik Ribsskog     Mon, Dec 14, 2015 at 2:17 AM
To: juridisk
Cc: nyhetsbrev@newsletter.aktivtrening.com, redaksjonen@aktivtrening.com, bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Aktiv Trening
Date: 2015-11-30 6:10 GMT+01:00
Subject: Den beste treningsguiden for desember / GODE nyheter til rødvinselskeren
To: eribsskog@gmail.com




   

Aktiv Trening    
Hei Erik



Treningsguide for desember

Treningsguide for desember


Julen står for døren med julebord, godter og mye alkohol. Midt oppi alt dette kan være vanskelig å finne tid til trening, men ta det med ro - vi har løsningen!



Så rask ville du vært om du var yngre

Så rask ville du vært om du var yngre


Lei av at yngre treningskamerater håner deg fordi du ikke klarer å holde følge? Gå inn i vår tidsmaskin, og se hvor rask du ville ha vært om du var yngre!








Få oppskriften på det PERFEKTE løpeåret   

Få oppskriften på det PERFEKTE løpeåret

   
   
Gode nyheter til deg som liker rødvin   

Gode nyheter til deg som liker rødvin





Lett og lekker stisykkelhjelm
   
   

Lett og lekker stisykkelhjelm

Specialized Ambush imponerer oss! Den lette, grønne hjelmen har god passform og fine detaljer. Det er faktisk bare ett minus ved den.

   
   



Les dette før du kjøper vinter-løpesko!

Les dette før du kjøper vinter-løpesko!


Utvalget av vinterløpesko er enormt, og det kan være vanskelig å velge riktig. Følg våre fem råd, og unngå irriterende feilkjøp.





Er utstyret klart for vinteren?

Er utstyret klart for vinteren?


Med riktig utstyr får du en bedre løpetur i kulda. Nå kan du få løpelue, hansker, hals og LED-lys med ditt nye abonnement.





Årets beste julegave

Årets beste julegave


Gi en kjempefin gave som gleder langt inn i 2016. Kjøp et gavekort på et abonnement på under fem minutter - velg mellom 13 forskjellige blade.




Du er påmeldt nyhetsbrevet med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com     Besøk aktivtrening.com



© Bonnier Publications International AS     Kontakt oss  |  Rett e-postadresse  |  Avmelding

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter