Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. januar 2016

Dette minner meg, om en episode, under førstegangstjenesten, (som jeg vel har skrevet om, i Min Bok 3)

minner mer om førstegangstjenesten

http://www.vg.no/sport/fotball/everton/denne-scoringen-skulle-city-aldri-faatt/a/23604379/

PS.

Det var sånn, at jeg fikk ballen, (i lufta), ute på venstresida.

(En gang, som troppen min, (tropp 1), dreiv med fotball, på fritida, i Leto-hallen, (som lå like ved Terningmoen), i Elverum).

Og da, så tenkte jeg, at jeg fikk prøve, å gjøre noe, ut av situasjonen.

Og så stod jeg på høyrebeinet, og sparket/vippet ballen, (som fortsatt var i lufta), litt mer inn på banen, med venstrebeinet.

Og mens ballen var i lufta, så byttet jeg standfot, (heter det vel), til venstrebeinet.

Og så skøyt jeg, (mens ballen fortsatt var i lufta), med høyrebeinet.

(Muligens i mål, det husker jeg ikke).

Og da klagde Andersen, (fra lag 3), mener jeg å huske.

Men hva skulle jeg gjort, liksom.

Hvis jeg hadde prøvd å skyte, med en gang, så ville ballen helt sikkert, gått ut, (vil jeg si).

(Og venstrebeinet mitt, har jeg vel aldri skutt med, på volley, tror jeg).

Og hvis jeg bare hadde latt ballen gått ut, så ville vel antagelig noen sagt, at jeg ikke prøvde, (og at jeg ga opp lett).

Noe sånt.

Så jeg prøvde meg, på en spansk en da, (kan man kanskje si).

Men dette var jo bare på trening, og noe måtte jeg vel gjøre, (skulle man vel tro).

For ellers ville vel det vært galt og, (hvis jeg ikke hadde prøvd).

Og litt av ballen, var nok ute.

Men om hele ballen, var ute, det er ikke så lett for meg, å si.

For det var ikke sånn, at noen filma der, (når vi trente), for å si det sånn.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter