Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. januar 2016

Gjør som amerikanerne, les johncons-blogg

gjør som usa

PS.

Her er mer om dette:

mer om statcounter

PS 2.

Jeg samarbeider ikke lenger, med Amazon forresten, (som er de, (fra Amerika), som leser så mye, på bloggen min).

Jeg har byttet, til Lulu, når det gjelder samarbeidspartner, for å selv-publisere, mine bøker.

(Etter at Amazon var veldig uhøflige og trakasserte meg, per e-post, (må jeg si).

Og Createspace/Amazon surret også veldig mye, med datoen, for en utbetaling, (som jeg hadde budsjetert med).

Så jeg gikk derfor, i flere dager uten mat, (eller noe i den duren, for dette er noen år siden nå, må jeg si), i England, mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra våren 2012 til høsten 2014), i Walton, i Liverpool).

Jeg har allerede publisert, en bok, på Lulu, (mens jeg bodde, i Keith Court, i Walton).

Og jeg håper å få tid til, å publisere, flere av mine memoar-bøker der, innen ikke alt for lenge.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

min bok del 1 lulu

http://www.lulu.com/shop/erik-ribsskog/min-bok-del-1/paperback/product-21598170.html

PS 4.

I går, så ble det 'plutselig', mer enn dobbelt så mange lesere, som vanlig, (på johncons-blogg):

i går så ble det plutselig mer enn dobbelt så mange lesere som vanlig

PS 5.

Og disse nye leserne, var for det meste, amerikanske Amazon-ansatte, (av en eller annen grunn), kan det virke som:

nye lesere fra Amazon

PS 6.

Nasjonal sikkerhetsmyndighet, følger også med, (var det sånn, at det var de, som fikk meg tvangsinnlagt ifjor, (på 'sovjetisk' vis), tro. Hm):

nasjonal sikkerhetsmyndighet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter