Hei,
nå har jeg også fått en tekstmelding, fra Chili, (se vedlegg), hvor de
skriver at mobilnummeret mitt blir portert, om noen timer.
Men jeg har sendt om dette, (at jeg ikke har bestilt portering, men at
dette er noen slags tater-streker, eller noe sånt), til både Telenor
og Chili.
Men ingen av de gjør noe.
Og dette, (at noen porterer mitt mobilnummer, som del av noe slags
svindel eller skøyer-streker), har skjedd ihvertfall en gang før,
(nemlig i sommer/høst, og da var det også, fra Telenor til Chili, men
jeg fikk da ikke noe informasjon om dette, (som jeg kan huske
ihvertfall), i forkant).
Nå må Telenor og Chili stoppe dette tullet sitt.
Chili må slutte å sende inkasso-firma på meg, for jeg har ikke bestilt
noe portering, (ikke siden 2001 ihvertfall, da jeg porterte fra
Telenor til Netcom hos Siba Alnabru, som jeg har forklart om, i en av
de videresendte e-postene).
Og den ringetiden, som jeg mistet, i sommer/høst må også plusses på, min saldo.
Og jeg må også få erstaning for all den tiden og det strevet det har
vært, å prøve å rydde opp, etter disse fantestrekene.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-31 2:12 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Saksnr 24624958
To:
firmapost@nkom.no
Cc: Kundtjänst NO <
kundeservice@siba.no>, Post
<
post@brukerklagenemnda.no>, "With, Kim" <
Kim.With@dsb.no>, "Hilde I.
Slevigen <
post@inkassoklagenemnda.no>,, Lindorff Kundesenter
<
kundesenter@lindorff.com>,,
post@finkn.no,, post
<
post@finanstilsynet.no>,, sande.vgs" <
sande.vgs@vfk.no>, Postmottak
DSB <
Postmottak@dsb.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<
postmottak@sivilombudsmannen.no>, post <
post@spesialenheten.no>,
Forbrukerombudet <
postjournal@forbrukerombudet.no>,
post@forbrukerradet.no, "Storjord,Lars Edvard"
<
lars.edvard.storjord@nkom.no>
, Telenor Abuse Response Team
<
abuse@telenor.net>,
ica.kontakt@ica.no,
ica@ica.se,
"
post@arbeidstilsynet.no" <
post@arbeidstilsynet.no>, Chili Mobil
<
kundeservice@chilimobil.no>,
skattsor@skatteetaten.no, juridisk
<
juridisk@datatilsynet.no>
Hei,
nå har jeg fått, et brev, fra Chili mobil, (som jeg vedlegger en
skannet kopi av).
Chili mobil mener, at jeg har portert, fra Telenor til Chili.
Men det er bare tull.
Jeg har kun portert en gang, i mitt liv, og det var rundt 2001, (hos
Siba Alnabru), som jeg har skrevet om, i en tidligere e-post, (som er
videresendt med denne e-posten).
Jeg er ikke noen skravlekjærring, som trenger noe sånn
'skravlekjærring-abonement', nå for tida, for å si det sånn.
(Dette er andre gang, som Chili mobil, 'rapper' mine mobilnummer.
Det forrige sim-kortet, vet ikke jeg, hva som har skjedd med, men jeg
har ikke fått det, ihvertfall).
Jeg kommer til å sende dette brevet, i retur.
Og jeg bruker heller ikke mitt mellomnavn.
Jeg søkte Skatt Sør, om å få bruke 'Løvenbalk', som mellomnavn, (siden
at min danskfødte mormor var barnebarn av Mary Eva Carla Fog som var
etter Løvenbalk og en dansk kong Christoffer Glipping osv., var det
vel), men har ikke fått noe svar, (selv om jeg har sett, at VG sine
skattelister, begynte å bruke det mellomnavnet, for meg).
Og det navnet skrives uansett ikke med 'c'.
Så dette er bare noe tullball, fra noen som driver og terroriserer
meg, må jeg si.
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-29 13:43 GMT+01:00
Subject: Re: Klage/Fwd: Saksnr 24624958
To: Kundtjänst NO <
kundeservice@siba.no>
Cc:
firmapost@nkom.no, Post <
post@brukerklagenemnda.no>, "With, Kim"
<
Kim.With@dsb.no>, "Hilde I. Slevigen <
post@inkassoklagenemnda.no>,,
Lindorff Kundesenter <
kundesenter@lindorff.com>,,
post@finkn.no,, post
<
post@finanstilsynet.no>,, sande.vgs" <
sande.vgs@vfk.no>, Postmottak
DSB <
Postmottak@dsb.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<
postmottak@sivilombudsmannen.no>, post <
post@spesialenheten.no>,
Forbrukerombudet <
postjournal@forbrukerombudet.no>,
post@forbrukerradet.no, "Storjord,Lars Edvard"
<
lars.edvard.storjord@nkom.no>
, Telenor Abuse Response Team
<
abuse@telenor.net>,
ica.kontakt@ica.no,
ica@ica.se,
"
post@arbeidstilsynet.no" <
post@arbeidstilsynet.no>
Hei,
nei, hvor mye er en karriere verdt, liksom?
Dette var det nok ikke mange, i Ica/Rimi, som skjønte noe av.
Det var nok sånn, at jeg fikk skylda, hvis jeg skulle tippe.
Sender kopi til Ica og Arbeidstilsynet, (mener å huske, at jeg snakka
med distriktsjef Skodvin, i Rimi, om dette, hvis ikke så husker nok
antagelig min assistent Sølvi Berget dette).
Erik Ribsskog
2015-12-29 10:36 GMT+01:00 Kundtjänst NO <
kundeservice@siba.no>:
> Hej och tack för ert mail!
>
> Jag beklagar men jag vet inte vad jag kan hjälpa er med från SIBAs
håll tyvärr jag hade rekommenderat er att ringa till Telenor på nummer:
09000
> Eller skicka en fråga här:
http://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/epostmabn.jsp
>
>
> Önskar en fortsatt fin dag och en riktigt god fortsättning!
> Elsa
>
> SIBA Customer Service Norge
> SIBA AB
> Direct:
+47 215 370 00
> Email:
kundeservice@siba.no
> Vi hoppas att du är nöjd med hur vi har löst ditt ärende. Låt oss gärna veta genom att svara på 3 snabba frågor.
https://response.easyresearch.se/s.asp?WID=991673&Pwd=29764548
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:
eribsskog@gmail.com]
> Sent: den 28 december 2015 19:59
> To:
firmapost@nkom.no
> Cc: Post; With, Kim; Hilde I. Slevigen <
post@inkassoklagenemnda.no>,, Lindorff Kundesenter <
kundesenter@lindorff.com>,,
post@finkn.no,, post <
post@finanstilsynet.no>,, sande.vgs; Postmottak DSB; Postmottak Sivilombudsmannen; post; Forbrukerombudet;
post@forbrukerradet.no; Storjord,Lars Edvard; Telenor Abuse Response Team;
kundeservice@siba.no
> Subject: Klage/Fwd: Saksnr 24624958
>
> Hei,
>
> i dag, så fikk jeg en tekstmelding, fra Telenor.
>
> Den tekstmeldingen er om, at jeg liksom skal ha bestilt portering, av mobil-nummeret mitt.
>
> Men det har jeg ikke bestilt.
>
> Det hendte noe lignende, i sommer/høst, da noen porterte mitt forrige Telenor-mobilnummer, til Chili.
>
> Og da brukte de falsk adresse og falsk e-post-adresse.
>
> Jeg har også sendt hundrevis/tusenvis av e-poster, om nettmobbing, til Datatilsynet.
>
> Så enten er det sånn, at disse nettmobberne, som tuller med meg, også har begynt, med tele-mobbing.
>
> Ellers så er det sånn, at noen ringer til for eksempel Pakistan, i mitt navn, (sånn at jeg får regninga).
>
> Uansett, så er dette bare noe tull.
>
> Jeg har kun en gang portert, et mobilnummer.
>
> Og det var mens jeg jobba, som butikksjef, på Rimi Langhus, (noe jeg jobbet som, fra våren 2001 til sommeren 2002).
>
> Da dro jeg til Siba, (var det vel), på/ved Furuset/Alnabru/Haugerud.
>
> Og der byttet jeg ut min trofaste Nokia 3210, som da hadde begynt å bli, litt gammeldags, vel.
>
> Og da var det et tilbud, på en mobil, med polyfoniske ringetoner, (også Nokia).
>
> Og da porterte jeg, fra Telenor til Netcom.
>
> Men da ødela det, for jobben min.
>
> For da jeg fikk en telefon, fra Rimi, (var det vel), så gikk det ikke an å høre, hva som ble sagt.
>
> (Noe sånt).
>
> Så jeg måtte da dra tilbake igjen, til Siba, (var det vel), og ordne med portering, på nytt.
>
> Så her har det vært krøll, med nazi-sabotasje, (eller hva man skal
kalle det), siden 2001 deromkring, (av en eller annen grunn), må jeg si.
>
> Jeg fant heller ikke noen vanlig e-post-adresse, for Telenor, på deres nettsted.
>
> Og det er også dårlig, må jeg si.
>
> Ellers hadde jeg sendt til for eksempel '
post@telenor.no' også, hvis jeg hadde funnet, en e-post-adresse, for generelle henvendelser, på deres nettsted.
>
> Men så ikke.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
> Date: 2015-12-21 14:28 GMT+01:00
> Subject: Re: Saksnr 24624958
> To: Lindorff Kundesenter <
kundesenter@lindorff.com>
> Cc: Post <
post@brukerklagenemnda.no>, "With, Kim" <
Kim.With@dsb.no>, "Hilde I. Slevigen <
post@inkassoklagenemnda.no>,, Lindorff Kundesenter <
kundesenter@lindorff.com>,,
post@finkn.no,, post <
post@finanstilsynet.no>,, sande.vgs" <
sande.vgs@vfk.no>, Postmottak DSB <
Postmottak@dsb.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <
postmottak@sivilombudsmannen.no>, post <
post@spesialenheten.no>, Forbrukerombudet <
postjournal@forbrukerombudet.no>,
>
post@forbrukerradet.no,
firmapost@nkom.no, "Storjord,Lars Edvard"
> <
lars.edvard.storjord@nkom.no>
>
>
> Hei,
>
> dette er ikke min e-post-adresse.
>
> (Min e-post-adresse er
eribsskog@gmail.com og ikke
ribsskog@gmail.com).
>
> Og min adresse er heller ikke på Slependen, der har jeg ikke bodd, siden i februar-måned.
>
> Og at man bare skal kunne portere et telefonnummer, ved å vite personnummeret, det synes jeg, at virker rart.
>
> At jeg skal behøve å politianmelde dette, virker også rart, synes jeg.
>
> Her blir jeg ikke trodd, på det jeg sier, mener jeg.
>
> Dette er nok politiet som tuller.
>
> Jeg har mange klager på de, sendt til Spesialenheten, som ignoreres.
>
> Jeg sender kopi til Inkassoklagenemda, for jeg synes dere er urimelige.
>
> Dette er skam, det er dere som skylder meg penger, for jeg tapte
min kontant-kort-saldo, og har fått mye strev, med dette, så jeg krever
> 1000 kroner, i erstatning for denne tort og svien, må jeg kalle det.
>
> Så jeg håper å høre tilbake, fra Inkassoklagenemda, om dette, så kan vi ta det derfra.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Som jeg tidligere har sendt om, til Storjord i Nkom blant annet.
>
> Så har jeg ikke gitt noen, noen som helst fullmakt, til å portere, mitt mobilnummer.
>
> Så dette er en skandale, vil jeg si.
>
>
> 2015-12-21 13:55 GMT+01:00
kundesenter@lindorff.com <
kundesenter@lindorff.com>:
>> Hei, da har vi mottatt svar fra kreditor.
>>
>> Vennligst se vedlagte redegjørelse.
>>
>>
>> ------------------------------
------
>> Fra:
eribsskog@gmail.com
>> Sendt: 13.12.2015
>> Til:
kundesenter@lindorff.com
>> Emne: Re: Re: 24624958
>>
>>
>> Hei,
>> denne saken, sendte jeg om, til Inkassoklagenemda, 11. desember.
>> Og det skal dere ha fått kopi om.
>> Jeg kan ta med om, at mitt sim-kort, slutta å virke, (da denne 'al
>> quaida-porteringen' inntraff, i høst).
>> Og jeg måtte da, ta sim-kortet, fra min smart-telefon, og sette, i den
>> 'vanlige' mobilen.
>> Og så bruker jeg nå, min smart-telefon som kamera og mp3-spiller.
>> Så her har det foregått noe veldig kriminelt, vil jeg si.
>> Og så får jeg inkasso-varsel osv.
>> Da står ikke verden til påske, hadde jeg nær sagt, når jeg ser
>> idiotien, som florerer, i inkasso-saker osv., nå for tiden.
>> Her får dere faen meg ta skjerpe dere.
>> Selv om det har vært 11. september og terror, på TV, så kan ikke det
>> være en unnskyldning, for at dere skal bli, helt idioter.
>> Send dette til en overordnet, (som kanskje har litt vett i huet), hos dere.
>> Fitter!
>> Erik Ribsskog
>> 2015-12-08 8:17 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
>>> Takk for din e-post.
>>>
>>> Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
>>> Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
>>>
>>> Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
>>>
>>> Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
>>>
>>>
>>>
>>> Kundesenter
>>>
>>> Tel: 31279810 Fax: 31279301
>>>
>>> E-post:
kundesenter@lindorff.com
>>>
>>> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>>>
>>>
>>>
>>> LINDORFF
>>>
>>> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>>>
>>> Tel:
(+47) 23 21 10 00 Fax:
(+47) 23 21 11 00
>>>
>>>
www.lindorff.no /
www.lindorff.com
>>>
>>> ** This message including anyattachments may contain confidential
>>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>>> to which it is addressed. If you are not the intended recipie
>