Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. januar 2016

Jeg sendte en e-post til Akademikerforbundet

Erik Ribsskog

Deres brev/katalog

Erik Ribsskog Wed, Jan 27, 2016 at 12:08 AM

To: Akademikerforbundet

Cc: alfred.sorbo@akademikerforbundet.no, berntej@gmail.com, knut.simble@folkehogskole.no, jqv@trondheim.kommune.no, ingjerd.espe@domstol.no, svein.kvammen@bergen.kommune.no
Hei,

jeg viser til Deres forsikringskatalog, (se vedlegg), som jeg mottok,
i posten, forleden dag.

Jeg stusset først litt, over adressen.

'C/O Narverud', det har jeg vel aldri brukt, (i min adresse), tenkte jeg.

Så så jeg også, en slags kode, på konvolutten.

Nemlig: '14225'.

Er dette noe øst-tysk, tenker jeg nå.

Mitt medlemsnummer, hva er det, tenkte jeg.

Jo, det var også noe, med fem siffer, men mitt medlemsnummer, er
visst: '13126', fant jeg ut, da jeg sjekket, et av deres tidligere
brev, (fra 2013).

Hva i helsike har foregått her, lurer jeg.

Kan dere forklare hva som har foregått?

Dette lukter jo av sovjetstat, (den 'uforståelige' koden), og
Nigeria-brev, (den rare adressen og det feilaktige medlesnummeret).

Det er ikke lett for meg, å vite, hva jeg skal klage på her, med deres
rare koder, vil jeg si.

Så slutt å send meg konvolutter, med rare koder på, må jeg si.

Og slutt å skriv adressen min, på en merkelig måte, (må jeg også si).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg må si, at dere skriver i kode her, (på konvolutten).

Men Norge skal være et åpent samfunn.

Så skjerpings!

Må jeg si.

3 attachments

img171 paint.jpg
264K

img172.jpg
694K

brev fra akademikerforbundet fra 2013 med medlemsnummer.jpg
139K

PS.

Her er vedleggene:

img171 paint

img172

brev fra akademikerforbundet fra 2013 med medlemsnummer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter