Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog

16/26-13 Vedrørende klage på tingrettsdommer ved Drammen tingrett

Erik Ribsskog Fri, Feb 5, 2016 at 10:07 PM

To: "Utvik, Elin Helen Kvalvik"

Cc: marte@privatmegleren.no, tilsynsutvalget@domstol.no, "Pedersen, Karianne" , "drammen.tingrett" , "post@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "HRET (postmottak)" , sianpost@sismo.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, kundesenter@conecto.no, "sande.vgs" , "larvik.tingrett"
Hei,

jeg mener, at det er mindre, enn en år siden.

Siden at dette, er en treneringssak, og vedkommende dommer, har ennå
ikke gjort dette, som jeg instruerte henne å gjøre, (ifølge min
lovbestemte rett, sånn som jeg har forstått det), i 2011.

Så om du kan sende denne saken til en overordnet, for en ny vurdering.

Det er også sånn forresten, at jeg har klaget til dere, på Namsfogden
i Bærum, (i en relativt ny sak, som bare er noen få uker gammel), og
på sorenskriveren i Larvik, i en sak, fra 2009.

Selv om den saken, er fra 2009, så er dette en gyldig klage, mener
jeg, for jeg har kontaktet Sivilombudsmannen og
Domstoladministrasjonen, og hele 'Steinrøysa', og det offentlige har
veiledningsplikt, (som jeg skrev om, i den føreste e-posten), men
ingen har nevnt dette utvalget, for å klage på dommere, for meg, (jeg
har inntil nylig bare visst om Domstoladministrasjonen).

Jeg har også vært borti lignende saker tidligere, når det gjelder
elektronisk signatur.

Og eller at Sivilombudsmannen sa det samme, (om skriftelig signatur,
før de begynte, å bølle med meg, må jeg si, mens jeg bodde i Leather
Lane, hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011, i Liverpool).

Så jeg får si det sånn, at såvidt jeg har forstått det, så er det
gjengs, at en signatur i en e-post, teller som vanlig signatur.

(Til og med det offentlige gjør det sånn, som jeg har forstått det.

Deres e-brev er heller ikke signert med blekk, for å si det sånn).

Så jeg eskalerer altså dette hos dere.

Håper dette er i orden.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er også en god skikk, å inkludere e-posten man svarer på, i
e-posten man sender, vil jeg si.

Bare noe jeg tenkte på.


2016-02-05 12:49 GMT+01:00 Utvik, Elin Helen Kvalvik
<Elin.Helen.Kvalvik.Utvik@domstol.no>:
> Se vedlegg
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Elin Helen Kvalvik Utvik
>
> sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere
>
>
>
>
>
> Domstoladministrasjonen
>
> Tlf. 73 56 70 00
>
> www.domstol.no
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ArkivReferanse:#e2c55a802c0e467eb5c646dbddb11bab2016000026#ACOS.WEBSAK#

PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

img178

img179

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter