Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog

Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752

Erik Ribsskog Wed, Feb 24, 2016 at 1:49 AM

To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: "post@inkassoklagenemnda.no" , Intrum Justitia Nova , IE Intrum_Justitia , sianpost@sismo.no, post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, "sande.vgs" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , juridisk , Lindorff Kundesenter
Hei,

jeg viser til brev fra uklar etat, (må jeg kalle det).

På konvolutten står det: 'Politiet', og på brevpapiret, så står det:
'Namsfogden'.

Det virker som et sammensurium, uten like, så det må jeg klage på.

Dessuten, (se videresendt e-post), så har Intrium Justitia forklart
for meg, i fjor høst, at denne gjelden er slettet, (grunnet
foreldelse).

Så her er det mye rot, (det er helt sikkert).

Og på toppen av dette, så har jeg ikke fått noe brev, om et sånt møte
hos Namsfogden.

(Ikke som jeg kan se, ihvertfall).

Så her er det toppen av kransekaka i rot, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Det er også sånn, at jeg har fått mye brev, om lignende saker, fra
Lindorff og et annet firma, som holdet til på Kolsås, men som jeg har
glemt navnet på nå.

Men jeg kan ikke se å ha fått noe fra Intrum Justitia.

Jeg jobbet på vegne av Intrum Justitia under oppveksten.

Vårt slektsfirma Strømm Trevare hadde Intrum Justitia som
inkassofirma, og vi hadde stempel fra Justititia liggende, på kontoret
til den bedriften, i huset til min farmor, (og jeg brukte det, en
gang, som jeg hadde returnert et keyboard, som var som en leke, må jeg
si, og som jeg ble skuffet over, da jeg fikk den, som
ungdomsskole-elev, var det vel).

Så dette blir feil, at jeg blir sendt på hemmelig vis til retten av
noen slags kolleger, (må jeg vel kalle dem).

Datatilsynet kjenner også til, at jeg, har blitt utsatt, for veldig
mange identitetstyveri-saker.

Og derfor er det vanskelig for meg, å huske alle inkasso-sakene,
(ettersom at firma sender til inkasso, enda jeg forklarer om at det er
snakk om identitetstyveri-saker og returnerer all 'dritten', som
kommer, i postkassa).

Det var sånn, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til
2014), at de i Larvik, fikk noe lignende dom/tull, på meg.

Men da fikk jeg heller ikke brev, for min onkel i Norge, sendte ikke
min post videre til meg, etter et drapsforsøk på gården, som var grunn
til, at jeg flykta til England.

Så dette er ikke første gang heller, for å si det sånn.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>
Date: 2015-10-30 14:54 GMT+01:00
Subject: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og
ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Viser til deres henvendelse vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).

Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.

Dette til din orientering.


Med hilsen
Saksbehandler :Team Bank
Telefon :23 17 11 10
Intrum Justitia AS

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK
------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360
NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.

6 attachments

img184.jpg
189K

img185.jpg
195K

img186.jpg
303K

img187.jpg
131K

img188 paint.jpg
194K

Utskrift av Avslutningsbrev_debitor_099A.pdf
34K

PS.

Her er vedleggene:

img184

img185

img186

img187

img188 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter