Re: Klage [5544054-1456206184]
Erik Ribsskog
To: Kundeservice Provea
Cc: post@inkassoklagenemda.no, juridisk
Hei,
jeg er ikke kunde hos dere.
Så jeg har ikke noe kundenummer.
Jeg scannet brevet dykkar og la dette ved som en fil.
Dere later som at dere er dumme her, for det er vel bare for deg, å kikke, i det brevet.
Så finner du vel ut av det.
Dere kaster bort folk sin tid, på toppen av deres stapper folk sine postkasser fulle av dritt, og sender 'Nigeria-purre-brev'.
Dere må nok lenger ut på landet med svindelen deres.
Jeg ønsker ikke fler svar fra deg, send det til en overordnet.
Erik Ribsskog
2016-02-26 12:41 GMT+01:00 Kundeservice Provea
Miriale Tono
Referanse : [5544054-1456206184]
________________________________________________________
Vi takker for henvendelsen, men ber deg ta kontakt igjen med ditt kundenummer og fullstendig navn og adresse, slik at vi lettere kan finne deg i vår database.
Vennligst oppgi ovenstående referanse ved all ny kontakt i forbindelse med dette.
Med vennlig hilsen
Kundeservice
Marit
________________________________________________________
Din beskjed:
Hei,
jeg har fått en regning av dere, (se vedlegg), som jeg ikke forstår.
Jeg har ikke bestilt noe fra dere.
Men jeg har hatt problem med, (som Datatilsynet blant annet, kjenner
til), med at noen folk, har bestilt mye 'dritt', på nettet osv., i
mitt navn.
Så det er nok det, som har skjedd, her også.
(Jeg har sendt all 'dritten', som jeg har fått, i postkassa, i retur.
Noe posten kjenner til).
Så om dere kan slutte, å sende meg tulle-brev, angående dette.
Med hilsen
Erik Ribsskog
Ikke svar på denne e-posten. Du kan kontakte kundeservice ved å gå inn på hjemmesiden og klikke på "Kontakt". Miriale og Tono, varemerker fra Provea SA, Route des Dragons 9, CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Sveits. Tlf. Kundeservice: 21 03 06 69. Organisasjonsnummer: CH-550-1031995-0