Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. mars 2016

Jeg sendte en e-post til Organisasjonen mot politisk overvåkning

Erik Ribsskog

Fwd: Problemer med Toll og Avgiftsdirektoratet

Erik Ribsskog Tue, Mar 1, 2016 at 7:52 AM

To: post@opo1.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@toll.no, tilsynsutvalget@domstol.no, "HRET (postmottak)" , Postmottak HTIL
Hei,

er dette noe for dere, lurer jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012-04-30 17:03 GMT+02:00
Subject: Problemer med Toll og Avgiftsdirektoratet
To: Solvit Norway <solvit-norway@nhd.dep.no>
Cc: Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

jeg har en blogg, og der sjekker jeg noen ganger, hvem det er, som
søker 'rare' søk om meg, gjennom et tracking-coockie-program,
(StatCounter), som jeg har på bloggen.

Jeg ser at Toll og Avgiftsdirektoratet søker på om jeg har en diagnose.

Og at de også leser mye på bloggen min.

Er det riktig at de skal 'snoke' sånn på meg?

Hvorfor spør de ikke hvis det er noe de lurer på?

Er dette Den siste sovjetstat?

Kan dere rydde opp og høre hva det er som Toll og Avgiftsdirektoratet
driver med.

Jeg har en eksportbedrift, her fra England, som de kanskje ikke liker,
det er mulig.

Sender også kopi til Høyre, siden jeg var med der, en kort stund, for
en god del år siden.

Mvh.

Erik Ribsskog


toll og avgiftsdirektoratet paint.JPG
135K

PS.

Her er vedlegget:

toll og avgiftsdirektoratet paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter