Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. mars 2016

Sånn var det med meg og. Jeg begynte, å holde med Everton, på 70-tallet, siden at noen Stavern-gutter, (sønnen av min mors venninne, (ei som var i slekt med eieren av Grans bryggeri), og en kamerat), spurte meg, om jeg holdt, med Manchester eller Liverpool. Noe sånt. Men jeg ville ikke holde, med samme lag, som de gutta, (muligens fordi, at mora mi, på den tida, bodde på Østre Halsen, og ikke i Stavern), så jeg begynte, å holde, med Everton, etter å ha sett de, på TV, (noen dager/uker etter, at de Stavern-gutta, begynte å 'mase', om engelsk fotball)

holdt med everton stavern gutter

http://www.vg.no/sport/fotball/aston-villa/det-har-vaert-noen-triste-aar/a/23640081/

PS.

Det her, er storesøstera, til han 'fotball-maseren', (hvis jeg ikke tar helt feil).

Hu ble kalt, for Cathrine, på 70-tallet, (sånn som jeg husker det).

Hu var i bursdagen min, i Jegersborggate 16, i Larvik, i 1978, (eller om det var i 1979), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

helle cathrine gran

http://home.hit.no/~131944/oppgave_3/sites/Kontakt.html

PS 3.

Enda mer om dette:

Erik Ribsskog

Heisann

Erik Ribsskog Sun, Mar 20, 2016 at 8:18 AM

To: Helle Cathrine Gran
Hei Cathrine,

kvissleis gjeng det?

Hva heter din bror og din mor igjen, lurte jeg.

For min mor døde i 1999, og det hadde vært artig, å visst litt mer, om
hvem hennes venninner var igjen.

Og din lillebror, (og hans kamerat), begynte å mase på meg, om engelsk
fotball, en gang, som mora mi, hadde dratt meg med, på besøk, hos
dere, i Stavern.

Pia og jeg, bodde jo også hos dere, i et par perioder, når min mor,
var på ferie, i London, (var det vel).

Den siste gangen, så hadde hu bare med, en organge Sor Bits-pakke, til
Pia og meg.

Du fikk også en tyggegummi-bit, (av meg), mener jeg å huske.

Du ble kalt for Cathrine, på den tida.

Men nå kaller du deg Helle.

Har du bytta navn, lurte jeg.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter